Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2
- Dit onderwerp bevat 1,207 reacties, 124 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 12 maanden geleden door Kristof.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
merk en model staat aangegeven als een 996… Een backdate zal het echter niet zijn, gewoon een compleet verkeerde ad met weinig info. “Hoe verkoop ik een auto”, les 1!
[i]
Prijs: 129.000 €
Plaats: Bilzen (3740)Rubriek: Auto’s
Merk en model: Porsche, 911 Turbo S (996)Voertuig: Coupé
Versnellingsbak: Manueel
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2004
KM stand: 105000Aantal versnellingen: 5
Aantal deuren: 2Porsche 911 Turbo 964 type [/i]
Is er een 2004 nog een 964 gemaakt ??? Of hebben ze hem ruim 10 jaar aan de kant gezet voor dat ze hem de eerste keer inschreven ?
http://www.kapaza.be/nl/porsche/porshe-911-turbo-964-model–nieuwe-staat-78712236.htm
Deze *porsche zie je ook niet zo vaak te koop staan!!!!
Aardig prijskaartje :engeltje:back on topic :happydance:
356 projectje (geen idee of dat een normale prijs is, maar ik neem aan van wel)
http://www.autozone.be/porsche-356-bt5-red-te-koop/oldtimer-2155487en een (m.i.) duur 912 projectje:
http://www.autozone.be/porsche-912-1965-matching-numbers-goed-rijdend-te-koop/oldtimer-6099387ik ben het volledig met je eens, moest ik ooit de nood hebben aan een motorrevisie mag je mij altijd de gegevens van jouw redders doorgeven, dat ze zeggen dat de Porsche ook maar een doodgewone auto is (ook al is onze wagen voor ons heilig en uniek)bewijst des te meer dat ze professionals zijn in hun vak :happydance: :respekt:
[quote=”bladerunner” post=147505]Zullen we dit niet ineens “De afbreekrubriek” noemen. :think: :think: :think:Mijn motor is compleet tot de laatste vijs uit elkaar geweest wegens 3 afgebroken kopbouten. Hij had toen 217.000km.
2 gepassioneerde vakmannen,één die al 40 jaar aan allerlei wagens gesleuteld heeft, van Zastava tot Rolls Royce en de ander die 40 jaar motorrevisies gedaan heeft tot zijn pensioen.
Op mijn vraag hebben ze de motor volledig ontmanteld en alles wat nodig was vernieuwd,ik denk dus dat dit een complete revisie is. Ik heb ook een volledige fotoreportage hiervan.Ik zal nooit het gezegde van deze 2 vakmannen vergeten “Een Porsche is ook maar een doodgewone auto, niets speciaals”
Kostprijs; +/- 3500 euro, onderdelen en uren inbegrepen.
Nu weet ik ook wel dat de ene revisie de andere niet is maar als de adverteerder schrijft dat hij voor 5000 euro kosten gedaan heeft aan zijn motor, dan kan dat perfect.
Als ik hier ergens op het forum lees dat iemand zijn motor laat reviseren voor 15.000 euro, dan zakt mijn broek af. Werken ze daar tegen 500 euro per uur of zo?
Oeioei, nu zal ik het hele zwerk wel over mij heen kijken. 😥 :cry:[/quote]
Voor alles bestaat een marktprijs. Zelfs voor doe-het-zelf-werk. Ik zal het verder daar bij laten.
Doe geen moeite.
Geen commentaar.[quote=”bladerunner” post=147509]
911_NL”
Ik geloof je graag – dat je motor voor 3500 euro helemaal gereviseerd is – maar ben bang dat de 2 monteurs het dan tegen een honger loontje hebben gedaan.Het was dat of asielaanvraag geweigerd! :mrgreen:[/quote]
Hmm.
Ik ben het er mee eens dat dit kan voor 5000€.
Heb de mijne ook voor dit bedrag laten doen.😆 :up: [quote=”bladerunner” post=147509]
Het was dat of asielaanvraag geweigerd! :mrgreen:[/quote]911_NL”
Ik geloof je graag – dat je motor voor 3500 euro helemaal gereviseerd is – maar ben bang dat de 2 monteurs het dan tegen een honger loontje hebben gedaan.Het was dat of asielaanvraag geweigerd!
[quote=”bladerunner” post=147505]Op mijn vraag hebben ze de motor volledig ontmanteld en alles wat nodig was vernieuwd,ik denk dus dat dit een complete revisie is.
Kostprijs; +/- 3500 euro, onderdelen en uren inbegrepen.[/quote]
Alleen het arbeidsloon bij een specialsit zal al zeker 2500 euro bedragen – wat de motor-revisie betreft.
Drijfstang revisie incl. bouten kost ookal iets van 1000 euro, als ik mij niet vergis.Ik geloof je graag – dat je motor voor 3500 euro helemaal gereviseerd is – maar ben bang dat de 2 monteurs het dan tegen een honger loontje hebben gedaan.
Als je niks zelf doet – start een motor.revisie MI bij 7500 euro :popcorn:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.