Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2
- Dit onderwerp bevat 1,207 reacties, 124 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 2 maanden geleden door Kristof.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Zullen we dit niet ineens “De afbreekrubriek” noemen. :think: :think: :think:
Mijn motor is compleet tot de laatste vijs uit elkaar geweest wegens 3 afgebroken kopbouten. Hij had toen 217.000km.
2 gepassioneerde vakmannen,één die al 40 jaar aan allerlei wagens gesleuteld heeft, van Zastava tot Rolls Royce en de ander die 40 jaar motorrevisies gedaan heeft tot zijn pensioen.
Op mijn vraag hebben ze de motor volledig ontmanteld en alles wat nodig was vernieuwd,ik denk dus dat dit een complete revisie is. Ik heb ook een volledige fotoreportage hiervan.Ik zal nooit het gezegde van deze 2 vakmannen vergeten “Een Porsche is ook maar een doodgewone auto, niets speciaals”
Kostprijs; +/- 3500 euro, onderdelen en uren inbegrepen.
Nu weet ik ook wel dat de ene revisie de andere niet is maar als de adverteerder schrijft dat hij voor 5000 euro kosten gedaan heeft aan zijn motor, dan kan dat perfect.
Als ik hier ergens op het forum lees dat iemand zijn motor laat reviseren voor 15.000 euro, dan zakt mijn broek af. Werken ze daar tegen 500 euro per uur of zo?
Oeioei, nu zal ik het hele zwerk wel over mij heen kijken. 😥 😥
dag wim,
inderdaad, als je alles zelf kan doen dan is het misschien wel mogelijk.
Daar had ik nog niet aan gedacht.Sommige mensen noemen een grote beurt al een motorrevisie, is het zelfde als ze hun auto laten spuiten hebben,dan noemen sommige mensen dan ook gerestaureerd. 😉
Maar voor dat geld kun je geen motorrevisie laten uitvoeren, hooguit een kop revisie, of je moet al het werk zelf gedaan hebben, dan zou het kunnen.
http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-t-oldtimer-169092822.html
Deze heeft een motorrevisie gehad voor een prijs van 5000€ ????
Is dit geloofwaardig te noemen?De prijs zegt genoeg … als ‘ie klopte, stond’ie allang in Der Heimat :coolness:
Deuren zijn ook al compleet herspoten geweest (geen zwarte rand rond deurpanelen)
Nu dat we toch bezig zijn: de achterbumper tussen de stootkussens is maagdelijk blank.
Waar zijn de nummerplaatbevestigingen ❓ Nieuwe achterbumper ❓
[quote=”Ghost” post=147453]Denk ook niet dat de lampjes branden.
Maar de impact bumper vooraan heeft zijn werk al wel eens gedaan :happy:[/quote]Mja, bij mij zijn die veel donkerder als ze uit zijn en zie je ze pas als ze echt branden…. zal dus aan mijn overdreven opmerkingsvermogen liggen zeker 😛
Da van die impactbumper is tamelijk waar vrees ik 🙄
Ook is hij meer dan de helft van de tapijten uit de koffer kwijt
Denk ook niet dat de lampjes branden.
Maar de impact bumper vooraan heeft zijn werk al wel eens gedaan :happy:[quote=”janullrieg” post=147450]ongelooflijk wat jullie allemaal opmerken !!![/quote]
+1 :respekt:
Gette, die lampjes zie ik in ieder geval niet branden.
Ik vond die foto ook wel raar, de porsche loopt in leegstand normaal op 950-980 rpm motor is koud. De oliedruk hou ik zelf ook niet zo in de gaten, geen idee op welk moment die foto is genomen.
Misschien had hij net wat gas gegeven en gelost voor dat hij had afgedrukt… maar toch raar.
1200t/min, 0 km/h, 4 bar oliedruk en lampje van oliedruk en batterij branden…. 😕
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.