Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie
  • Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 1,207)
    • plus vervorming kofferdeksel rechts beneden… Heeft iemand een tikje uitgedeeld?

Als je de motor bekijkt zou ik ook twijfelen :think:

Mooie 3.2 km-stand betwijfel ik toch een beetje :think:

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/911-carerra-3-2l-95000km-169004480.html

klein vraagje: wanneer is er nog een leuke happening :driver:

Waarom oud ?

Ben u daar in al die jaren nooit tegengekomen dus ge moet mij niet vertellen hoe het er daar aan toe gaat ❗

[quote=”Gette” post=147259]Niet vergeten dat dit 1 van de zovele Wörthersee Tour show Porschekes is. Daar rijden ze allemaal met airride en andere zever om zoveel mogelijk op te vallen.

Die autokes zijn natuurlijk wel mooi en naar alle waarschijnlijkheid volledig spotless, maar de vraagprijs is toch wat optimistisch :roll:[/quote]

ge wordt oud va :sleep:

Maar blijft wel een vet hok! :coolness: 😉

Niet vergeten dat dit 1 van de zovele Wörthersee Tour show Porschekes is. Daar rijden ze allemaal met airride en andere zever om zoveel mogelijk op te vallen.

Die autokes zijn natuurlijk wel mooi en naar alle waarschijnlijkheid volledig spotless, maar de vraagprijs is toch wat optimistisch 🙄

[quote=”dirk l” post=147163][quote=”Jollie” post=147147]inderdaad, maar vind ik toch duur voor een ombouw met toch al wat km…
                      of ben ik nu een idioot… :twisted:[/quote]

+1 en….. mocht wel een centimeterke of twee naar omhoog :!:[/quote]

Idd, veel te laag, kan je toch niet meer deftig mee rijden zo…

Het staat er wel indirect bij dat dit enkel een optische ombouw is: 250pk
                        Verder zijn de prijzen in Oostenrijk al een pak hoger dan overal anders in Europa… *insert random ijle lucht quote*

Heeft een standaard 964 middenstuk in de achterbumper – en een schuifdak :coolness:

Op de mattenset, deurpanelen en Carrera RS logo op de motorkap na – niet veel RS :popcorn:

XXX

Inderdaad een ‘vet hok’ voor een vette prijs ook, lust ‘m wel 🙂
                            Met dat budget bouw je ‘m wel zelf naar jouw specs, niet?

[quote=”Jollie” post=147147]inderdaad, maar vind ik toch duur voor een ombouw met toch al wat km…
                              of ben ik nu een idioot… :twisted:[/quote]

+1 en….. mocht wel een centimeterke of twee naar omhoog ❗

inderdaad, maar vind ik toch duur voor een ombouw met toch al wat km…
                                of ben ik nu een idioot… 😈

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.