Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2
- Dit onderwerp bevat 1,207 reacties, 124 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Kristof.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Op vemucars.com een 993 cabriolet te koop in leuke staat. Ziet er nog vrij goed uit voor de km’s
een geluk of we reden allemaal met dezelfde, ook niet echt leuk :driver: [quote=”Black_Pearl” post=147053]”les goûts et les couleurs ne se discutent pas” :)[/quote]
zo ga je hier geen vrienden maken hoor :happydance:
heb maanden gezocht achter een 911 zwart/zwart/zwart, mijn inziens de mooiste combinatie die er is :relaxman:[quote=”Hendrik914″ post=146762]Mooie uit 1974 aan 17duizend, full option en jawel toch meer dan 200duizend km:
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?smid=SJ-SM-DP-S&id=239904355
Heeft zelfs de juiste kleur leder zetels.
Californië, weeral.(k’ Weet dat jullie allemaal tegen gele wagens zijn, dus durf ik hier jullie raad vragen, zonder gevaar dat iemand er mee weg loopt ;o) :sarcastisch
Spijtig genoeg heb ik al een 924S op het oog, tsja …
(@911addict: met dik over de 200duizend kms ook)[/quote]Heb ik ook gezien. Ik vind een gele of rode 911 nog altijd het mooiste! Waarom moeten die altijd saai grijs of zwart zijn…?
[quote=”Mikey” post=146708]@S2 wat is een koopje?
Ze vragen nu 19000 voor een 964 cabrio ….lijkt mij al niet veel voor een 964[/quote]wel met een kapotte koppeling…
[quote=”Hendrik914″ post=146810]Ken ik dus niet genoeg van, is ie dan nog een koopje?
Aan die prijs, dacht ik wel dat er iets zou ontbreken.Zelfs met een kleur die niet in de mode is.
@patrickvb: mooie combinatie :first: vrijheid, blijheid.[/quote]Of het een koopje is weet je enkel als je gaat kijken. Of de zetels vooraan origineel zijn is moeilijk te zien. Zal ook wel een reden zijn dat er hoezen over zitten.
Is nog een niet gegalvaniseerde kas. Dat is pas vanaf 76. Dus goed kijken naar roest. Niet dat je geen roest hebt op een gegalvaniseerde hoor.
Voor de rest bepaald ook je eigen goesting mee de prijs. Als je valt voor een bepaalde kleur of kleurencombinatie zal die voor jou meer waard zijn dan voor een ander.Goed kijken of die mooi herspoten is. In de states kennen ze daar iets van. daar kan je voor €1000 een wagen compleet laten spuiten… en dat zie je er ook aan.
Als hij opnieuw gespoten moet worden is het geen koopje meer imhokijken en keuren 😉
@911 addict, :respekt:
+1 ik zelf heb een 993 c4 van 95 met 250dkm en rijdt nog steeds fantastisch,
Blijkbaar eentje die geen km’s verjongingskuur heeft gehad zoals vele andere.
:driver:Ik zou zeggen op naar nog eens 250dkm met de P.
Costa
@patrickvb over 996 cabriolet + hardtop. Advertentie is nieuw, het is mijn auto dit ik net een paar dagen gelenden te koop heb gezet!
Gaat weg omdat ik terug een Boxster ga aanschaffen.
Groeten.
Bart
Ken ik dus niet genoeg van, is ie dan nog een koopje?
Aan die prijs, dacht ik wel dat er iets zou ontbreken.Zelfs met een kleur die niet in de mode is.
@patrickvb: mooie combinatie :first: vrijheid, blijheid.[quote=”Hendrik914″ post=146762]Mooie uit 1974 aan 17duizend, full option en jawel toch meer dan 200duizend km:
Californië, weeral.(k’ Weet dat jullie allemaal tegen gele wagens zijn, dus durf ik hier jullie raad vragen, zonder gevaar dat iemand er mee weg loopt ;o) :sarcastisch
Spijtig genoeg heb ik al een 924S op het oog, tsja …(@911addict: met dik over de 200duizend kms ook)[/quote]
Met die airco zal het wel lekker fris zijn. Warm daarentegen ga je het niet hebben… alle “buizen” ontbreken en zie ook niet direct de blower motor zitten
[quote=”Hendrik914″ post=146767]Leuk voor ons dat we niet op zwart/zwart/zwart vallen toch?
:wink:[/quote]DD’s van mezelf en mijn madam zijn zwart …
🙄
Komkom collega, we zijn maar met een paar.
Leuk voor ons dat we niet op zwart/zwart/zwart vallen toch?
😉[quote=”Hendrik914″ post=146762](k’ Weet dat jullie allemaal tegen gele wagens zijn[/quote]
Wie durft dat te beweren?
😯Mooie uit 1974 aan 17duizend, full option en jawel toch meer dan 200duizend km:
Spijtig genoeg heb ik al een 924S op het oog, tsja …
(@911addict: met dik over de 200duizend kms ook)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.