Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie
  • Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 1,207)
    • [quote=”dirk l” post=146751][quote=”bladerunner” post=146709]@911addict :applaus: :applaus:[/quote]

Idem hier : :applaus: :applaus:[/quote]

Ik hoor precies mezelf praten… :up:
      Gebruik de zoekfunctie maar eens… 8)

[quote=”bladerunner” post=146709]@911addict :applaus: :applaus:[/quote]

Idem hier : :applaus: :applaus:

Ook via “mijn kanaal” :coolness: niks te vinden.

[quote=”porsche914orange” post=146697]Volgens de verkoper een echte GT2 . Ik heb hem de vraag gesteld wat zijn vraagprijs is.
            Ik moe maar een bod doen zei ie.

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-gt2-akrapovic-evolution-168297927.html

Het rare is dat ik niets kan terug vinden over de Kendall Performance in Destelbergen… :think:[/quote]

was paar maanden terug ook al is op 2dehands, is echt ne flauwe plezante :ass:

@911addict :applaus: :applaus:

@S2 wat is een koopje?
                Ze vragen nu 19000 voor een 964 cabrio ….lijkt mij al niet veel voor een 964

Die met 360.000 km zal er eentje met de echte km stand zijn. De meeste 911’s, 964’s en 993’s hebben allemaal ongeveer 180.000 km :wtf: . Dat geloof je toch zelf niet, auto’s tussen de 20 en 30 jaar oud met maar 180.000 km… Tevens is het terugdraaien van de km stand op de oudere Porsches een fluitje van een cent. Nieuwe Porsches zijn en waren geen Ferraris of Lambo’s, maw, met die dingen werd er dagelijks gereden, winter en zomer :driver: . Waarom ? Omdat het met een Porsche kan ! Dat die dan na al die jaren toevallig allemaal net onder de 200.000 km zitten 😆 😆 😆 . Heb er zelf 1tje gekocht, een SC’tje met 250.000 miles op de teller. Er was op 170.000 miles wel een volledige motorrevisie gebeurd van 12.000 dollar (facturen in mijn bezit). Wel, het elfje spint als een tevreden poes en rijd probleemloos. Door de hogere km stand heb ik het voor een belachelijk lage prijs kunnen kopen, mijn beste koop ooit. Velen willen blijkbaar graag bedrogen worden wat die weinige km’s betreft.. Als het motorblok goed ingereden, onderhouden en eventueel gereviseerd is, spelen die km’s niet zo’n rol, zo’n luchtgekoelde 6 cylinder boxer krijg je dan nauwelijks kapot.

Volgens de verkoper een echte GT2 . Ik heb hem de vraag gesteld wat zijn vraagprijs is.
                    Ik moe maar een bod doen zei ie.

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-gt2-akrapovic-evolution-168297927.html

Het rare is dat ik niets kan terug vinden over de Kendall Performance in Destelbergen… :think:

Kwam deze hier al eens voorbij?
                      996 Cabrio met hardtop

S2

Wow, 360.000+ km en nog steeds in topconditie, doe het ze maar na 🙂

Denk dat het aantal kopers voor een wagen met zo’n km-stand eerder beperkt is, dus wie weet kan je wel een koopje doen.

[quote=”stefx911″ post=146530]Misschien nog een mogelijke kandidaat?

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?smid=SJ-SM-DP-S&id=239794914%5B/quote%5D

Zoals verwacht:
                            [i]
                            Hallo en hartelijk dank voor uw bericht. Spreek je Engels? Het spijt me, maar mijn nederlands is zeer slecht. De auto is in zeer goede staat, geen krassen of deuken, het is nooit betrokken geweest bij ongevallen. Het interieur van de auto is perfect (ik rook niet.) De motor werkt perfect. Ik kan u verzekeren dat de auto is volledig operationeel. Ik heb alle papieren, facturen, titels, factuur van de verkoop. Ik keerde terug naar Engeland na werkte ik in Duitsland voor een tijdje. Sinds ik terug ben ik niet meer gebruiken en ik besloten om het te verkopen. Ik heb geprobeerd om het te verkopen in Engeland, maar het is erg moeilijk om hier te verkopen omdat het heeft het stuur aan de linkerkant. Als de afstand is geen probleem voor u laat het me weten, anders begrijp ik.
                            Met vriendelijke groet![/i]

Misschien moeten we hier een apart topic voor starten?

verkeerde link? dat is een link naar één van jouw hotmail emails 😛

Wat vinden jullie van deze, staat ook te koop

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.