Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 1,207)
      • [quote=”911_NL” post=145255]

Ik gok dat je hiermee de 4S bedoeld – en niet in het algemeen de C4 :coolness:[/quote]

Heb me idd verkeerd uitgedrukt. Witte richtingaanwijzers waren standaard op alle 4WD 993. Enkel de EU versie. De Us versie hadden dan weer de oranje.

[quote=”porsche914orange” post=145239] .. witte exemplaren. Waren immers standaard op C4. [/quote]

Ik gok dat je hiermee de 4S bedoeld – en niet in het algemeen de C4 :coolness:

[quote=”Chiepe” post=145236]Hallo,
            Wat vinden jullie van deze deze…? (witte richtingaanwijzers 02/1995…?)
            Chiepe[/quote]

De oranje richtingaanwijzers in de voorbumper kan je gewoon vervangen door witte exemplaren. Waren immers standaard op C4.

Deze in de voorste spatborden kan je gewoon ook zo maar veranderen. Kan ook wijzen op import uit Italië.

[quote=”luc993cabrio” post=145217]Zou dit een originele WTL zijn???

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-964-3-6i-cabrio-161852333.html?auto_bj__tot=1995&auto_bj=1991%5B/quote%5D

Staat al meer dan een jaar te koop. Heb ooit eens gegevens opgevraagd. Is een ombouw.

Hallo,
                Wat vinden jullie van deze deze…? (witte richtingaanwijzers 02/1995…?)
                Chiepe

Indien wel Luc ,valt de prijs mee . 😉

[quote=”Mushroom” post=145091][quote=”porsche4ever” post=145075]Ik zou eigenlijk beschaamd moeten zijn om nu alweer naar andere wagens te piepen :oops:[/quote]
                      Jamaaeja… Als je rapper wil zijn dan Sammy… 8)[/quote]

Daarvoor moet ik niet veranderen hoor 😉

[quote=”porsche4ever” post=145075]Ik zou eigenlijk beschaamd moeten zijn om nu alweer naar andere wagens te piepen :oops:[/quote]
                        Jamaaeja… Als je rapper wil zijn dan Sammy… 8)

[quote=”Funny” post=145063]Bij Ag lease staan er 2 964’s te koop .[/quote]

3 zelfs en ne 2.7S (voor net geen 40k) en ne 928

[quote=”Funny” post=145067]Vandaag heb ik ook al enkele keren naar de foto’s gekeken .
                            Scherpe prijs en mooie wagen .[/quote]
                            laat me nu niet volledig flippen é Bart 😕 Ik zou eigenlijk beschaamd moeten zijn om nu alweer naar andere wagens te piepen 😳

Vandaag heb ik ook al enkele keren naar de foto’s gekeken .
                              Scherpe prijs en mooie wagen .

[quote=”Funny” post=144980]Niet twijfelen Nicolas ,kopen .
                                Er zal wel een regeling mogelijk zijn met hen denk ik ![/quote]

jaja, maar dat is de vraag hé, welke regeling :popcorn: Alleszins al wat meer info gevraagd gisteren…

[quote=”luc993cabrio” post=144978][quote=”porsche4ever” post=144935]:lekker: :lekker: :lekker: http://www.powercars.be/wagen_detail.php?id=1371
                                  Dat is nu eens een bommeke, zou echt iets voor mij zijn… :driver:[/quote]

Ben die al gaan bekijken en is gelijk ne nieuwe :coolness: :coolness: :coolness:[/quote]
                                  *luv *luv *luv

Bij Ag lease staan er 2 964’s te koop .

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 1,207)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.