Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie
  • Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 1,207)
      • [quote=”Gette” post=149222]

@ Muchroom; Ik stel voor dat jij die bruine koopt… ik weet wel ne koper voor die voze groene :respect2:

Die bruine is hier voorgesteld btw. click[/quote]
        Die voze groene raak je nooit meer kwijt! :mrgreen:
        Ik ben happy dat ik de keus niet moet maken tussen dat bruin en dat groen want ik zou het eerlijk gezegd echt niet weten 😳
        Thx om ons eraan te herinneren dat hij hier al eens gepasseerd was :up: Ik denk dat -met die foto’s te zien- de zoektocht indertijd zo’n beetje begonnen is bij mij.

Inderdaad, die bruine ook al tegengekomen op 2dehands en dacht toen ook, waar heb ik die nog gezien :think: :think: :think:
          Thanks to Gette :drink: :drink: :drink:

Deze hebben ze op het NL forum reeds doorgelicht;
            Kleurverschil op de klep was een ongeval en de Hankook banden wezen op achterstallig onderhoud….. Wat mij het meeste stoort is die zever van ” rijklaar maken ”

@ Muchroom; Ik stel voor dat jij die bruine koopt… ik weet wel ne koper voor die voze groene :respect2:

Die bruine is hier voorgesteld btw. click

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-carrera-2-coupe-171414138.html

lijkt mij niet verkeerd geprijst voor ne manuele met OD

Vond ze ook iets minder dan de CUP 1’s maar ze stonden eronder als ik hem kocht.

Maar nadat ik het hart in karosseriekleur heb laten spuiten vindt ik het zelf heel geslaagd.

Zou met de CUP 1 minder mooi zijn…

[IMG]http://imageshack.us/a/img607/3904/amr7.jpg[/IMG]

[quote=”stefx911″ post=149174][quote=”Mushroom” post=149157]Idd mooie kleur!
                  Heeft ook de “993 velgen” zoals de mijne (cup3), volgens welingelichte bron konden deze velgen als optie genomen worden ipv de Design90-velgen…[/quote]

Dacht dat dit de CUP 2 zijn, standaard velgen voor de 993. Heb die er ook onder staan maar dacht niet dat die al op een 964 leverbaar waren[/quote]

Hmm, cup3 zijn dan die die onder de 996 stonden zeker? Mijn geheugen hé? 🙁
                  Ik dacht ook dat ‘t gewoon een set 993’ers wielen waren maar volgens die bron was dat het “optiewiel” op de 964 😉
                  Nuja, 100% mijn gedacht is’t niet, maar ‘t is dan toch al minder “fout” in mijn gedachten.

De vraag is of de kleur origineel is of niet, indien wel zou ik (vooral) door z’n kleurtje toch nog durven toeslaan nadat ik me ervan vergewist heb hoe erg de motorproblemen zijn.
                    Heel speciale kleur!! :first:
                    Zoals Stefx911 zegt: anders binnen enkele jaren spijt dat je ‘m niet gekocht hebt…

Is inderdaad wel n schoon kleur…

Ken deze wagen, staat op een paar km van mijn deur.
                        Staat al lang stil en rijdt niet, motor is lek !
                        Airco is kapot
                        Geen enkele historiek of rekening aanwezig, wel een originele kleur van 964 !

nog een mooie 964 http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=240149374&asrc=st

Prijzig nu en binnen een paar jaar waarschijnlijk spijt dat je hem nu niet gekocht hebt 😉

[quote=”Mushroom” post=149157]Idd mooie kleur!
                            Heeft ook de “993 velgen” zoals de mijne (cup3), volgens welingelichte bron konden deze velgen als optie genomen worden ipv de Design90-velgen…[/quote]

Dacht dat dit de CUP 2 zijn, standaard velgen voor de 993. Heb die er ook onder staan maar dacht niet dat die al op een 964 leverbaar waren

Da’s idd een mooie kleur, heb ik nog niet eerder op een 964 gezien.
                              Maar er staat amper olieverlies, wat moeten we ons daarbij voorstellen? Da’s waarschijnlijk toch wel een aandachtspuntje.

Idd mooie kleur!
                                Heeft ook de “993 velgen” zoals de mijne (cup3), volgens welingelichte bron konden deze velgen als optie genomen worden ipv de Design90-velgen…

964 in knappe kleur. Spijtig van het witte interieur

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=240149374&asrc=st

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.