Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 1,207)
      • [quote=”WES-RS” post=143178]Zoek niet verder, dit is HET koopje van 2013! :coolness:[/quote]

Idd, dju geen plek mùeer :-!

Zoek niet verder, dit is HET koopje van 2013! :coolness:

[quote=”DST” post=143148]als mijn frans nog goed is, is het al wel ne ‘naft’
            das toch al goed om te weten hé :coolness:

[/quote]

toemmen kzocht just ne SC van 1972, 4 cilinder 1.6 diesel

als mijn frans nog goed is, is het al wel ne ‘naft’
              das toch al goed om te weten hé :coolness:

Nose1.jpg

Gelukkig is Etat irrreprochable voor interpretatie vatbaar . 😉

[quote=”stefx911″ post=143090]Wel vreemd dat de koffer binnenin zwart ziet, origineel in karosseriekleur….[/quote]

Kijk eens naar de voorkant ..

Nose.JPG

… schermen staan niet echt netjes en het kofferdeksel sluit ook niet mooi aan 💡

Volgens mij gewoon verkeerd jaartal ingevuld. als het een zuivere 2.7 is dan is het idd een koopje!
                    aan het dash te zien zou dit een ’77 moeten zijn

Heeft wel al spuitwerk gehad. Kleurverschil tussen koffer en gardebous
                    Zetels idd van een later model
                    Wel vreemd dat de koffer binnenin zwart ziet, origineel in karosseriekleur…
                    Vrees dat er nog wel meer zaken aan het licht komen als je gaat kijken

if it’s too good to be true…

Een 2.7 van 75-77 had die PK’s volgens mij.
                      Een G- Model klopt dan ook evenenals het dashboard.
                      De stoelen zijn dan weer van een 3.2 of later.
                      Jammer dat we geen foto van de motor te zien krijgen.
                      1969 zal dus wel een lapsus zijn :think:

Dacht eerst dat dit een koopje was…
                        http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?smid=SJ-SM-DP-S&id=238507094

Maar het jaartal en PK’s kloppen toch helemaal niet voor een 2.7? Of zelfs eender welke anxere motor van dit model? Nochtans professionele verkoper…

Ik zie hier veel de firma vankessel aan bod komen. Weet iemand of zijn website up to date is? Daar verandert precies niet veel aan.

Je weet in elk geval aan wat je begint. De wagen staat bij Van Kessel,
                            die proberen niets te verdoezelen zoals sommige wel doen.

Dat denk je goed. 😉 Zo ver mogelijk vandaan blijven! 🙄

Eentje om ver van weg te blijven denk ik zo?

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?smid=SJ-SM-DP-S&id=238483161

De voorwielen staan precies wat ver naar achteren, carroserie delen sluiten m.i. niet helemaal aan, ombouw naar 964 en dan scheelt er nog vanalles aan en geen enkele historiek… De vraagprijs is niet bijzonder hoog, maar voor deze toch wel denk ik…

[quote=”porsche914orange” post=142921]Hier op het forum circuleert er ook een gele 3.1 SC :popcorn:[/quote]

zoekfunctie “3.1 SC” geeft me niets … 😐

Die mannen weten daar echt de prijzen wel .. als het alleen de schade aan de bumper is en een set nieuwe achterlichten en reflector dan doen ze MI die investering zelf wel 💡

15 reacties aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 1,207)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.