Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie
  • Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 1,207)
  • jan

Als dat een goeie is, is dit een koopje !!!

klikhierop 911 3.2 Carrera Coupe U9 1989 Grijs € 20.500,00

S2

[quote=”stefx911″ post=141984][quote=”luc993cabrio” post=141965]Staat hier beetje verder in de straat. :salut: :salut: :salut:
          http://www.powercars.be/wagen_detail.php?id=1352%5B/quote%5D

1000cc, Auto shift automatic
          Kennen er wel iets van[/quote]

Is intussen al aangepast 🙂

Ben wel benieuwd naar de prijs.

Wim

Mannen kennen er inderdaad niet veel van, maar is een 2.7S en motor is 4 jaar geleden gereviseerd door Robby (R.I.P)
            Liep als een zonnetje, en weinig km gereden nadien.

Door ons alle slechte stukken toen vervangen.
            Volledig blank geweest en opnieuw gespoten.

Ik weet natuurlijk niet wat er met gedaan/gebeurd is nadien, maar was goed, alleen jammer van de ombouw.

Dus kan voor iemand die met de tijd terug wilt naar origineel, geen verkeerde optie zijn als de prijs interessant is.

[quote=”luc993cabrio” post=141965]Staat hier beetje verder in de straat. :salut: :salut: :salut:
              http://www.powercars.be/wagen_detail.php?id=1352%5B/quote%5D

1000cc, Auto shift automatic
              Kennen er wel iets van

[quote=”bully” post=141972]klikhierop Porsche 911 3.3 TURBO COUPE U9

Gezien hoe de prijzen van de 964 evoloueren zeker een koopje indien in orde.. lijkt mij…

Wielkasten achter zijn verbreed (naar SC/3.2 specs). Als dat ge gedaan is geen probleem maar is wel niet meer origineel.
                  Dashboard ook niet origineel, roostertje in het midden pas vanaf ’77
                  Ook deurpanelen met draaiknoppen pas vanaf 77.
                  Motor (blazer) voor verwarming ontbreekt in motorruimte
                  Zou trouwens ook 165 pk moeten zijn.

Das zo wat ik er op het eerste zicht aan zie… maar gaan kijken is de boodschap. Mogelijk ben je sneller weg dan gedacht maar je weet nooit hé

Zeker goed kijken voor roest, nog niet gegalvaniseerd (pas vanaf 76)

Nog een leuke. Ziet er redelijk interessant uit op het eerste zicht, of heb ik het fout?
                    http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?smid=SJ-SM-DP-S&id=237957204
                    Vraag me af of dit wel klopt? Prijs lijkt me vrij laag voor een wagen in deze staat en precies toch behoorlijk origineel… nee? Als ik mijn boekje juist lees (net gekocht hier in Duitsland) lijkt me dit een 911 S 2.7 te zijn? Velgen zijn in dat geval ook tijdscorrect?

klikhierop Porsche 911 3.3 TURBO COUPE U9

[quote=”Gette” post=141962]Die ziet er op het eerste zicht niet slecht uit, de waarde wordt natuurlijk wat gedrukt door die velgen en bepaalde zaken in het interieur.

Heeft die nu ook alles zwart gelakt onder zijn motorkap ? Verdeler, oliedrukgever, etc.
                        Waar ik mij ook soms vragen bij stel is die luchtpomp die daar gewoon blijft staan bij die SCkes.
                        Als die kapot is maak je die, of je verwijderd deze samen met de leidingen. Dit is zo een “goedkope” oplossing en als je die manier van werken doortrekt naar het algemeen onderhoud van de wagen….. 🙄

Intussen ook wel duidelijk dat de prijzen van de SCkes mee aan het stijgen zijn ![/quote]

+1 Die wielen staan echt niet op deze auto, ze lijken mij ook te klein i.v.t de banden ?
                        Zo een enorme turbospoiler op een SC er m.i. zwaar over.
                        Het stuur zal ook wel herbekleed moeten worden, anders plooi je er niet zo een afzichtelijk ding over !
                        Wat mij ook opviel: alhoewel er al een redelijke olietemperatuur te zien is staat de toerenteller bij stationair behoorlijk over de 1000 rpm !

Wim

Is een bekende 😉

Jammer dat deze omgebouwd is, want is een S met matching numbers.

Staat hier beetje verder in de straat. :salut: :salut: :salut:
                            http://www.powercars.be/wagen_detail.php?id=1352

Die ziet er op het eerste zicht niet slecht uit, de waarde wordt natuurlijk wat gedrukt door die velgen en bepaalde zaken in het interieur.

Heeft die nu ook alles zwart gelakt onder zijn motorkap ? Verdeler, oliedrukgever, etc.
                              Waar ik mij ook soms vragen bij stel is die luchtpomp die daar gewoon blijft staan bij die SCkes.
                              Als die kapot is maak je die, of je verwijderd deze samen met de leidingen. Dit is zo een “goedkope” oplossing en als je die manier van werken doortrekt naar het algemeen onderhoud van de wagen….. 🙄

Intussen ook wel duidelijk dat de prijzen van de SCkes mee aan het stijgen zijn !

Wie een 3.0 SC zoekt, deze ziet er best goed uit? Prijs lijkt me correct?
                                http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-sc-3-0l-163752225.html

[quote=”Black_Pearl” post=141594]Mooie pre-impact, behalve de voorzetels dan
                                  http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/1973-porsche-911-rs-touring-163249750.html%5B/quote%5D

Advertentie is al weg, maar het was dus inderdaad een frauduleus geval 😉

15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.