Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2
- Dit onderwerp bevat 1,207 reacties, 124 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 12 maanden geleden door Kristof.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”joebarreke” post=149052]Weet niet waarom het voor te lachen zou zijn?
Belachelijke biedingen krijg ik ook op 2dehands of Kapaza…
Enige verschil is dat deze biedingen bindend zijn en je weet maar nooit :salut:[/quote]bindend voor de bieder maar ook voor de verkoper dan veronderstel ik?
Hopelijk krijg je dan nog wel een aantal bieders over de vloer….Enneuh, bindend op het internet… Je identiteit verstoppen op internet is niet moeilijk hoor.
Heb reed een aantal goederen, waaronder ook voertuigen, gekocht van deze veilingsite. Er staat duidelijk beschreven: Goederen afkomstig uit faillissement, bankbeslag, leasing, liquidatie, stopzetting, vrijwillige verkoop enz. maw kan dus van alles en iedereen zijn. Ook u en ik kunnen hier een voertuig of andere goederen aanbieden.
Nog nooit raar gevaren met deze site, alleen kunnen foto’s niet altijd alles vertonen, gaan kijken is dus de boodschap. Het opgeld staat er ook altijd netjes bij, en soms dient nog btw betaald te worden ook. ALs je bv op bovenstaand vermeld voertuig wil bieden klik je, na registratie op bekijke uw bod, en zie je het volgende:
Bod details
Uw bod€ 26.250,00
Uw soort bod static
Start bod€ 20.000,00
Huidig bod€ 26.000,00
Minimaal volgende bod€ 26.250,00
BTW0%
Opgeld17%
BTW over opgeld0%
Totale kosten inclusief BTW, veiling kosten en BTW over de veiling kosten:€ 30.712,50
Volgend minmaal geaccepteerd bod€ 26.500,00Zo zie je vooraleer je bevestigd wat je dit alles gaat kosten, hier dus €30712.50
DIV. VOERTUIGEN EN GOEDEREN UIT FAILLISSEMENT, BANKBESLAG EN OVERSTOCK (GERECHTELIJK PV/GERECHTSDEURWAARDER HEMELAER – LUYTEN) (DECEMBER 2013/KEMZEKE) (2026) > voertuigen > personenwagens/sedan > Personenauto – See more at: http://www.vlavem.com/lot/lot-details/597786/personenauto#sthash.i8lBrz9A.dpuf
Een gewone tweedehandsverkoop wordt dus aangeboden als afkomstig uit een faling, bankbeslag, …
Ik vind dat misleidend. Bovendien is de koper nog 17% opgeld verschuldigd, wat ook niet gering is.
Enfin, de wondere wereld van internet, niet alles is wat het lijkt.[quote=”stefx911″ post=149044]
En nu staat hier nog zo een 993 beugel targa te koop! [/quote]Zijn allemaal kelly’s 😉
Weet niet waarom het voor te lachen zou zijn?
Belachelijke biedingen krijg ik ook op 2dehands of Kapaza…
Enige verschil is dat deze biedingen bindend zijn en je weet maar nooit :salut:Geen broertje of zusje en ook geen gedwongen verkoop :happy:
Collega die hem eens op zijn site wou plaatsen, dus schattenjagers zullen verder moeten zoeken :ass:
[quote=”patrickvb” post=149038]Voor de liefhebbers van een koopje (?) (gokje?) op een veiling:
Klikkerdeklik[/quote]Dit zou zomaar het broertje van JoeBarreke zijn 997 kunnen zijn :
https://porscheforum.be/forum/60-porsche-te-koop/121470-porsche-997-carrera-4-cabrio-tiptronic
of ….
[quote=”G-man” post=149009][quote=”stefx911″ post=148999][
Wist zelfs niet dat een 993 targa bestond… zo leer je weeral wat bij hé
![/quote]die bestaat wel degelijk.
niet met de kenmerkende Targa beugel maar met een groot glazen dak dat open kan.[/quote]Bedoelde een beugel-Targa. 993, 996 é 997 Targa is eigenlijk gewoon een groot glazen open dak, niet echt een targa voor mij.
En nu staat hier nog zo een 993 beugel targa te koop! http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?smid=SJ-SM-DP-S&id=241019071Voor de liefhebbers van een koopje (?) (gokje?) op een veiling:
KlikkerdeklikAls hij dan toch zijn prijs waard is, kopen die handel zou ik zeggen!!!!
Wagen zit binnen je budget (je hebt zelfs nog wat marge over).[quote=”Black_Pearl” post=148967]Het is dan ook een mooi ding he
Je ziet wel op de foto’s dat de wagen een snelle respray heeft gekregen, hier en daar zie je verf op de rubbers. Maar goed, als de kas hard is en de motor droog… is ie toch zijn prijs waard denk ik. Luchtpomp staat er ook nog op heb ik de indruk (wel afgekoppeld).[/quote]zalig als je leest wat er telkens bij staat: de carrosserie heeft wat aandacht nodig, als je dan effe naar de foto’s kijkt :what:
als je effe plakgas geeft kan het zijn dat je er als de flinstones vandoor gaat,zonder motor en carrosserie :happydance:die staat al maanden te koop, daar zal wel het een en ander niet ok zijn :think: [quote=”Peter_Targa_84″ post=148989]een echt koopje:
http://www.kapaza.be/nl/porsche/1980-porsche-911-targa-met-993-ombouw-76823182.htm
:puke: :puke: :puke:[/quote]
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.