Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie
  • Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 1,207)
    • +1 Luc ,ik ben ook aan het zoeken .
      Voor die prijs heb ik nog geen 981 S tegen gekomen ,temeer er zitten redelijk wat opties op .
      Of het is zonder Btw of hij is rond een paal gegaan !

Waar zit hier het adderke 😯 😯 😯

een ander koop me lijkt…een boxster S 981 voor een mooie prijs met een pak opties… als es uitgerekend van wat ik kan zien en kom makkelijk op porsche duitsland op een 84.000euro :wtf:

Even een topic aanmaken kan helpen .
            Beschrijving van de auto en prijs ! 😉 16000 euro

Ok bedankt voor de informatie.

Der zijn er hier weer een paar hard aan het gaan he 🙄

1) Een 964 is geen type G. Dat zijn totaal andere wagens. Ik vind de 964 ook knapper dan een type G, maar ik zou dat nooit ombouwen omdat de waarde dan zeker naar beneden gaat en ik zou dat nooit kopen omdat je niet weet WAAROM en op welke amateuristische wijze de ombouw is gebeurt.

2) Een 964 heeft een hogere middentunnel voor de 4WD in vergelijk met de type G. De pook is ook anders en minder lang dan een type G. Ik ben zelf 1m94 en heb elektrische stoelen in mijn SC gestoken van een 964 omdat ik deze beter kan afstellen in de hoogte. Zo kan ik beter schakelen 😉

3) Een lekkende motor is idd niet de bedoeling. De meeste zijn echter niet droog, maar er is een groot verschil tussen een drupje olie en een oliebad op de grond ! De meesten die zeggen dat het normaal is weten goed wat een revisie kost en dit kan ook de reden zijn dat hij buiten vliegt !

Laten keuren door iemand met kennis van zaken is het enige dat je moet doen ❗

Je hebt gelijk het zou niet mogen. Vrouw lief zal ook niet lachen moest de garage altijd vol olie liggen.
                    Heb de wagen uit men hoofd gezet wil toch gewoon orgineel.

Olie hoort IN de motor ❗

Uitleg over hoe “normaal” dit is, is onzin. Er is niets normaal aan een lekkende motor.
                      Het hoort gewoon niet, punt uit.

Als de interesse in de wagen groot is, laat een AKK doen en dan weet je precies waar je aan begint (waar het lek zit en wat de reparatiekosten gaan zijn hiervoor) + de eventuele andere mankementjes van de wagen.

Veel succes. :up:

En helemaal iets anders een 964 of een 3.2 kwestie beenruimte is dat exact het zelfde?
                        Ben 2 meter en het was moeilijk voor het schakelen.
                        En ik heb is een hele tijd geleden in een 964 gezeten en dacht toch meer ruimte te hebben, of ben ik verkeerd ?

bedankt voor jullie reactie en heb al een beetje door dat het een eeuwige discussie is en zal blijven .
                          Maar het lekken hebben meer 3.2motors dat ?

[quote=”porsche” post=140911]Ga voor de real stuff en niet voor die omgebouwde rommel.

Als de 964 boven budget is zoek dan een gezonde 3.2.
                            Alles is beter dan het voorbeeld van hierboven.[/quote]

Ne omgebouwde is daarom nog geen rommel he ?
                            Of vindt ge dat ook dan van ne 3.2 in ST look ? Dat dat niet the real stuff is ? Ne 911 is ne 911.
                            Ik heb zelf ne SC met 964 ombouw. reden: IK vind het een mooi model (wat een ander ervan denkt inresseert me niet)
                            voor die paar km per jaar ga ik echt geen taks,biv en verzekering betalen (3000euro ?)
                            nu bol ik voor 120euro/per jaar…

gewoon zien dat ge ni de miserie van een ander over koopt, want er zit idd wel iets tussen… maar dat heb je bij originele in lagere prijsklasse evengoed…

Wim

Sluit mij hier compleet bij aan. 💡

[quote=”porsche” post=140911]Als de 964 boven budget is zoek dan een gezonde 3.2.
                                Alles is beter dan het voorbeeld van hierboven.[/quote]

De meeste 3.2 zijn meer over budget aan het gaan dan een doorsnee 964 vind ik 🙄

Ga voor de real stuff en niet voor die omgebouwde rommel.

Als de 964 boven budget is zoek dan een gezonde 3.2.
                                  Alles is beter dan het voorbeeld van hierboven.

15 reacties aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.