Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie
  • Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 1,207)
    • Wat een hok! :puke:

Over het ongeval vrij zijn twijfel ik toch ook.
      Het is namelijk een volledige ombouw + zelfs een ander stuur… :think:

964 met strosek kit…

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?smid=SJ-SM-DP-S&id=236646459

Niet mijn ding maar als de km’s kloppen en hij ongevalvrij is geen slechte deal lijkt mé

Bruno,da zal wel :driver: nooit wegdoen je witte :first:

De witte is een blijver *luv

Bel mij als ge uwe witte weg doet he :engeltje:

:relaxman: :relaxman: Den Bruno in ne Cayman :relaxman: :relaxman:

[quote=”Karl 911″ post=138507]je kan direct zien dat het iets speciaal is, de prijs is ernaar :D[/quote]

speciaal? tuurlijk met een neerklapbare achterbank, ideaal als je naar Ikea moet !! :coolness:

S2

Hmmm, ik ook 🙂

Tot nu toe hoogste bieder en reeds contact gehad, ben benieuwd :coolness:

S2

Cayman S GT3 bieden vanaf 15K

Lijkt me fake (kijk eens wat hij nog allemaal zogezegd heeft, en is pas lid op 2dehands)

Wim

Is op foto altijd moeilijk te beoordelen of dit een hele goeie is. 💡

Daarbij is het een Amerikaan, dus minder PK’s.
                          En 200K zonder revisie is ook al een hoop, maar geloofwaardiger dan 100K, en kan inderdaad een mooie zijn.
                          Maar een foto zegt ook niet veel over de staat carrosserie en interieur.

jan

een coupé met g50 boite en in zeer goede originele staat
                            zal tegenwoordig altijd rond die prijs liggen.
                            Probeer er maar eens eentje te vinden onder de 30.000 (een goeie hééé)
                            Wrakskes genoeg

je kan direct zien dat het iets speciaal is, de prijs is ernaar 😀

jan

weer iets nieuws
                                een TARGA met een schuidak !!!

http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/porsche-911-g50-74824809.htm

:applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

[quote=”S2″ post=137900]
                                  Ik stond verbaasd dat een pre-facelift turbo (dus model 3.4 😉 ) wel al de nieuwe koplampen heeft, maar toch nog het oude interieur (dus zonder handschoenkastje en dergelijke).[/quote]
                                  AFAIK heeft de Turbo altijd de “nieuwe” koplampen gehad, heetten indertijd ook de “Turbo-koplampen”, met de facelift kreeg elke 996 dan de “Turbo-koplampen” :up:

15 reacties aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.