Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie
  • Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 1,207)
    • [quote=”cabrio wim” post=137901][quote=”S2″ post=137900]
      Dan is DIT veel meer mijn ding.[/quote]

Met 1.2 Fiat motor. :think:[/quote]

Maar die 1.2 gaat wel 298km/u! :mrgreen:

Wim

[quote=”S2″ post=137900]
        Dan is DIT veel meer mijn ding.[/quote]

Met 1.2 Fiat motor. :think:

S2

Alleen al aan de kofferklep zie je van een km afstand dat het een ombouw is, daar knap ik echt op af. Als je dan toch wil ombouwen naar een 997, verander dan ook even de voorklep zodat je de correcte lijn hebt vooraan. (die rechte lijn van links naar rechts :bounce: )

Dan is DIT veel meer mijn ding.

Ik stond verbaasd dat een pre-facelift turbo (dus model 3.4 😉 ) wel al de nieuwe koplampen heeft, maar toch nog het oude interieur (dus zonder handschoenkastje en dergelijke).

Mooi ding *luv

http://nl.kapaza.be/limburg/porsche-996-volledig-997-look-carrera-4-voll-75895441.htm

Deze heeft wel iets. Ok is ombouw, maar ziet er prachtig uit.
              Stel dat je nog 1.000-2.000,00 van de prijs krijgt.

idd het nummer klopt ni
                Flauwe plezante trukken- of turken

Wim

Wat denk je zelf. 😉

Bel eens naar het nummer dat erbij staat 😀

Is de ex-wagen van Terrum.[/quote]

Yes, dan is mijn geheugen toch nog niet zo slecht. Durfde het niet te vermelden met de kans een kemel te schieten. 🙂

Toch raar dat een wagen waar zoveel in geïnvesteerd is, zowel qua tijd als qua geld, uiteindelijk bij een handelaar belandt met de naam X :)[/quote]

Ik heb deze destijds verkocht en een héél goede prijs voor gekregen, laat ons zeggen mijn investering der terug uit,de wagen in het wit zetten was inderdaad een fout van mij waardoor ik niet twijfelde bij de verkoop, de toenmalige koper heeft hem niet zo goed verzorgd en hem later doorverkocht aan deze handelaar voor een bedrag van 30000,- sindsdien staat hij daar

[quote=”S2″ post=137435][quote=”RS” post=137419]Net getipt, en mijn eerste werkje morgen 😉
                          Vrees voor zwaar circuit verleden…zou daar anders nooit te koop komen…[/quote]

Hou ons op de hoogte hé, we zijn allemaal benieuwd 🙂 (Alé, ik toch 🙂 )[/quote]

Te laat verkocht……of beter houden hem blijkbaar zelf bij….?
                          Is idd een circuit wagen, Swiss. Dus (voor mij) niet echt interessant, alhoewel!!!!
                          Beetje werk aan om die terug orig te zetten, oa volle kooi, tapijtjes, zetels enz maar alles zou meegeleverd zijn.

S2

[quote=”RS” post=137419]Net getipt, en mijn eerste werkje morgen 😉
                            Vrees voor zwaar circuit verleden…zou daar anders nooit te koop komen…[/quote]

Hou ons op de hoogte hé, we zijn allemaal benieuwd 🙂 (Alé, ik toch 🙂 )

Ok zal is zoeken naar het boek

Net getipt, en mijn eerste werkje morgen 😉
                                Vrees voor zwaar circuit verleden…zou daar anders nooit te koop komen…

Als ‘t nen echte is: iets voor JP :music:
                                  ‘t Is in elk geval al de correcte kleur *luv

15 reacties aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.