Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie
  • Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 1,207)
  • S2

Waarschijnlijk geen koopje, maar zonder de stickers en met andere velgen …. heel knap

964 RS

[quote=”kleinekastenteufel” post=137393]Bedoelde handigheid zal moeten gestuurd worden door een hoog technische kennis en ook nog veel ervaring als het even kan.

Motorschade koelwaterlek, motor zit los.

Porsche 996 – Jan. 1998 – 210 000,00 km.

:think: 😈 :think:[/quote]
        828823.jpg

beter laten staan, een 3.4 met die km stand en problemen… motor EOL imho

Bedoelde handigheid zal moeten gestuurd worden door een hoog technische kennis en ook nog veel ervaring als het even kan.

Motorschade koelwaterlek, motor zit los.

Porsche 996 – Jan. 1998 – 210 000,00 km.

:think: 😈 :think:

😆

Ja die €9000 is doenbaar als je een handige Harry bent. Koopje! :up:

Voor de doehetzelver

Een GT3 Look voor 9000 euro

PB

Kijk! weeral iets dat ik niet wist. :first:

[IMG]http://farm1.static.flickr.com/161/419666592_28fcce4b93.jpg[/IMG]
                  Blijkbaar toch een naslawerk voor Kapperauto te verkrijgen. :mrgreen:

[quote=”PatrickB” post=137373][quote=”WES-RS” post=137258]
                    Er zijn boeken te vinden (hele goede boeken zelfs!) over de verschillende modellen. Peter Morgan heeft zo’n boeken geschreven. Van hem heb ik het boek over Transaxles en heeft me al meermaals zeer goed bijgestaan als ik informatie moest weten over mijn wagen…[/quote]
                    Goh, ik had geen idee dat hij ook Volkswagen boeken schreef. :happydance:[/quote]

Volkswagen boeken wel, kappersauto’s boeken niet… 😉 😆

Deze is ook entje om te hebben als je naar elfjes op zoek bent

[IMG]http://cd.pbsstatic.com/xl/36/7236/9780760307236.jpg[/img]

Maar ze zijn wel enorm dur geworden… vroeger iets van een €15

Ok bedank ga hem morgen bestellen. Maar een jubi daar heb ik de centen niet voor 🙁

PB

[quote=”WES-RS” post=137258]
                          Er zijn boeken te vinden (hele goede boeken zelfs!) over de verschillende modellen. Peter Morgan heeft zo’n boeken geschreven. Van hem heb ik het boek over Transaxles en heeft me al meermaals zeer goed bijgestaan als ik informatie moest weten over mijn wagen…[/quote]
                          [/quote]

Goh, ik had geen idee dat hij ook Volkswagen boeken schreef. :happydance:

Misschien ineens voor ne Judi gaan?

Als je voor een 964 gaat dan kan ik je deze aanraden. een must have dan!
                            http://www.bol.com/nl/p/porsche-911-enthusiast-s-companion/1001004002294019/

Op kapaza staat er ook 1tje met maar 60000 ongeveer voor 39000 euro en dat gaat ruim boven men budget zijn 🙁

Ja heb al is gezien in duitsland en holland maar niet echt iets gevonden of je moet echt veel geld neertellen.

Onthoud wel dat amethyst een zeldzaam kleurtje is dus de kans zit er in dat je langer moet wachten dan tot volgend jaar (als je absoluut die kleur wilt hebben tenminste). Ook al eens in het buitenland gekeken naar het aanbod?

15 reacties aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.