Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 1,207)
    • J

[quote=”stefx911″ post=148999][
        Wist zelfs niet dat een 993 targa bestond… zo leer je weeral wat bij hé
        ![/quote]

die bestaat wel degelijk.
        niet met de kenmerkende Targa beugel maar met een groot glazen dak dat open kan.

Attachments:
        • 1997-993-targa-029-large.jpg

[quote=”Peter_Targa_84″ post=148989]een echt koopje:
          http://www.kapaza.be/nl/porsche/1980-porsche-911-targa-met-993-ombouw-76823182.htm
          :puke: :puke: :puke:[/quote]

Wist zelfs niet dat een 993 targa bestond… zo leer je weeral wat bij hé

En dan nog in “de mooist denkbare combinatie”.. hoe gelukkig is die toekomstige koper wel niet!

XXX

Oe, deze is nog beter, met de uitlaat van voor…
            http://www.vankesselsportscars.com/nl/cars.html

Maar eerlijk is eerlijk, bij Van Kessel liegen ze niet, ze zeggen dat het een rammelkar is en de prijs is redelijk.
            Fijne kerel om onderdelen te kopen (my opinion) 😛

XXX

Ferm machien
                Maar is dit hier niet de koopjes sectie ❓

XXX

Zocht je anders deze:
                  http://www.tweedehands.nl/autos/autos/porsche/911-cabriolet-3-2l-g50-127244432.html

Kleur is identiek, prijs lichtjes hoger… 😕
                  Dus dat Amerikaantje lijkt me de moeite om eens te gaan kijken, kan nooit kwaad 😛

Volgens hebben ze recent hun brug rood gelakt en stond die P. en per ongeluk nog op….

Let ook even op de onderkant van de naftbak en de aerodynamische ruitenwissers 🙄

Als uw arendsogen verf zien op de rubbers, zou ik toch ook die foto’s van de motor/boite nog eens goed bekijken :mrgreen:

riem is van de pomp is er idd af 😉
                      interieur is ook niet veel meer he…
                      ik zeg een 12500euro auto 😉

Het is dan ook een mooi ding he :mrgreen:
                        Je ziet wel op de foto’s dat de wagen een snelle respray heeft gekregen, hier en daar zie je verf op de rubbers. Maar goed, als de kas hard is en de motor droog… is ie toch zijn prijs waard denk ik. Luchtpomp staat er ook nog op heb ik de indruk (wel afgekoppeld).

[quote=”Gette” post=148946]911 – 3.0 – 1979

Daar heb je hem weer :roll:[/quote]

Wat is er met die misschien? Ik heb eens gezocht maar vind hem niet meteen terug hier op het forum. Ziet er voor mij anders wel netjes uit voor die prijs, maar dat bewijst wsl alleen hoe weinig ik er vanaf weet 🙄

Derde keer al, zal hier graag zijn zeker?

911 – 3.0 – 1979

Daar heb je hem weer 🙄

Voor de liefhebbers 2 US:

911 – 3.0 – 1979

911 Cabrio – 3.2 – 1987 maar de kleurcombinatie 😕

tjechisch, kan niet moeilijk zijn als je over eurootjes gaat praten denk ik. 🙂

Mark waar zit het addertje bij de Gts ? Bij mij ook *luv

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 1,207)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.