Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2
- Dit onderwerp bevat 1,207 reacties, 124 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Kristof.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Bedankt allemaal voor de nuttige informatie en sorry voor men late reactie komt omdat ik met de late werk.
Ik ken er eigenlijk allemaal te weinig van dus kan ik me beter goed laten inlichten.
Ik heb hem gemaild maar hij laat niets weten. Maar zoals jullie zeggen voor een ombouw is het wel veel te duur.
Zal wel verder op men gemak verder zoeken voor een orginele en liefst een amethyst handgeschakeld. Tegen volgende zomer zou ik hem willen hebben dus tijd genoeg.Ondanks dat het een tiptronic is is de vraagprijs niet te hoog. Dan moet er bij de Aankoopkeuring niets naar boven komen.
Ein wesentliches Kriterium beim Kauf eines Porsche 964, der seinen Marktwert weiterhin halten oder noch verbessern soll, stellt die Originalität des Fahrzeuges dar.
WTL Turbolook modeljaar 1992-1993 Carrera 2 Cabrio Turbolook.
WTL Turbolook modeljaar 1993 Carrera 4 Coupé Turbolook.
964 turbo look 1990, zegt “rat race” zelf en tiptronic…
:engeltje: 😈 :engeltje:
[quote=”beauflop” post=137219]Hoe weten jullie eigenlijk welk model welke opties kan hebben zelfs details van interieur enz? Hebben jullie een boek waar alles instaat of is het met de ervaring?[/quote]
vraag de eigenaar een foto te nemen van de optiesticker (kofferklep of onderhoudsboekje) en je kan zo op het internet vinden welke opties er op de auto af fabriek geleverd werden; dit geldt ook voor de WTL bredere wielkasten achteraan
naast de aangehaalde handboeken vind je over de 964 op deze site heel veel info over de leverbare opties[quote=”beauflop” post=137218]Moest het een stalen ombouw zijn is het dan de moeite voor die prijs of kan ik dan beter verder zoeken naar een orginele 964?[/quote]
Persoonlijk zou ik zowiezo ALTIJD gaan voor een origineel exemplaar. De reden haal je zelf al aan:[quote=”beauflop” post=137218]Das voor mij ook de doorslag geweest om een 964 te kopen geen 996 4s want die blijven precies ook maar verder zakken in waarde. [/quote]
Een omgebouwde P is even “waardeloos” als een in waarde zakkende 996. Voor aleer ik hier iemand tegen zijn schenen stamp: met waardeloos bedoel ik, is zoveel waard als wat de gek ervoor geeft. Voor hetzelfde bedrag wat voor die ombouw gevraagd word, kun je in mijn ogen beter een mooi origineel exemplaar kopen. Originele wagens blijven veel beter hun waarde behouden. Feit, Turbobreed staat de 964 ENORM goed! Maar op het eind van de dag, blijft het “maar” een ombouw…[quote=”beauflop” post=137218]Hoe weten jullie eigenlijk welk model welke opties kan hebben zelfs details van interieur enz? Hebben jullie een boek waar alles instaat of is het met de ervaring?[/quote]
Dat is aangeboren… :coolness: 😆
Er zijn boeken te vinden (hele goede boeken zelfs!) over de verschillende modellen. Peter Morgan heeft zo’n boeken geschreven. Van hem heb ik het boek over Transaxles en heeft me al meermaals zeer goed bijgestaan als ik informatie moest weten over mijn wagen…[quote=”kleinekastenteufel” post=137238]964 turbo look 1990, zegt “rat race” zelf[/quote]
Er is natuurlijk de Turbo Look van de fabriek uit (de zgn Werks Turbo Look – WTL – optiecode hierboven al aangehaald) en de Turbo Lookjes die aftermarket omgebouwd zijn.
Als je de vraagprijs ziet dan is dit bijna zonder enige twijfel laswerk van een doorgedreven doe-het-zelver. Of in het beste geval van een carrosier met verstand van Porsche 🙂
[quote=”beauflop” post=137216]Hallo is een vraag weet iemand soms dat deze wagen orgineel turbobreed is of dat het een ombouw is ?http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-964-turbo-look-159405738.html . Alvast bedankt.[/quote]
964 turbo look 1990, zegt “rat race” zelf en tiptronic…
Das voor mij ook de doorslag geweest om een 964 te kopen geen 996 4s want die blijven precies ook maar verder zakken in waarde.
Nog eventjes en je kan bij tien broden sparen voor een 996.
Hoe weten jullie eigenlijk welk model welke opties kan hebben zelfs details van interieur enz? Hebben jullie een boek waar alles instaat of is het met de ervaring?
Ok bedankt voor je reactie ik zal sebiet is horen bij de verkoper. Moest het een stalen ombouw zijn is het dan de moeite voor die prijs of kan ik dan beter verder zoeken naar een orginele 964? Normaal gezien pas tegen volgende zomer zou ik er 1willen aanschaffen maar omdat ik een wtl wel mooier vind zou ik wel meer willen weten over de wagen .
Ik vermoed ombouw: prijs is wat laag voor een WTL te zijn.
Om zeker te zijn kun je contact opnemen en achter de optiecode horen,
zou M491 moeten zijn voor een WTL.Hallo is een vraag weet iemand soms dat deze wagen orgineel turbobreed is of dat het een ombouw is ?http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-964-turbo-look-159405738.html . Alvast bedankt.
Volgens mij zijn Mustafa (Musti voor de homies) zijn OCMW centjes op…
Dus niet verschieten als je 1 dag na aankoop al stukken hebt van een paar duizend euro. 😉KLIK voor Gangsta stijl Carrera GT3 RS Martini Tuning lijpe shit ouwe! :coolness:
[quote=”WES-RS” post=137067][quote=”Mitridi” post=137017]kent er iemand deze P een maat van mij zou morgen gaan kijken
Deze[/quote]
De wagen is vandaag terug opnieuw op kapaza geplaatst, niet gekocht?[/quote]Nee ze hebben hem niet gekocht
Motor staat nat
Roest blaasjes
er is wel wat werk aan prijs was al gezakt tot 14000
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.