Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2
- Dit onderwerp bevat 1,207 reacties, 124 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Kristof.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Mitridi” post=137017]kent er iemand deze P een maat van mij zou morgen gaan kijken
Deze[/quote]
De wagen is vandaag terug opnieuw op kapaza geplaatst, niet gekocht?[quote=”WES-RS” post=137041]Misschien hoeft de wagen helemaal niet terug oem gezet te worden en is de koper blij met een kelly. ;)[/quote]
Klopt helemaal maar dan moet die eerst wel even dat stom achterspoilertje dumpen en een fatsoenlijk stel velgen onder steken :sarcastisch[quote=”janullrieg” post=136971]hier nog eentje
http://www.oldtimers-te-koop.be/oldtimer-autos/Oldtimer-porsche_166961.aspxmeningen ?[/quote]
-Staat bitter weinig info bij vermeld.
-Vermoedelijk 3.0 SC motor als die nog matching is.
-Zijn voorbumper en achterlichten verraden zijn USA afkomst ,wat op zich misschien nog niet zo slecht is want die zijn meestal nog iets beter van kas.
-Duidelijk overspoten ,lijkt metalic zwart en heb men twijfels of die in 1979 op de kleurkaart stond ?
-Velgen ,achtervleugel en sportuitlaat kloppen niet met jaartal en de voorste lip met ingebouwde mistlichten zijn volgens mij ook van een later jaartal.
-lijkt of de antenne op het linker spatbord zit ,ik weet niet of dit zo wel hoort in 79 dus kan duiden op andere spatborden en waarom dan wel (schade)?
Voor zover je kan zien lijken de stoelen wel te kloppen voor een SC model.Al bij al zijn vraagprijs is dan ook weer niet zo gek en ik ben geen kenner in zaken .
Misschien hoeft de wagen helemaal niet terug oem gezet te worden en is de koper blij met een kelly. 😉
carrera2 van 81??? :loser: sc met 964 ombouw is da ni waard,als je terug in oe mstaat wil zetten,dan kun je beter direct 964 c2 kopen :o(
[quote=”WES-RS” post=137018]Ziet er op het eerste zicht niet slecht uit…[/quote]
ik heb ook die indruk
912 staat ook al heel lang op het lijstje…. Maandag is de z4 weg, mss es terug wat op zoek gaan 😆
kent er iemand deze P een maat van mij zou morgen gaan kijken
DezeDit lijkt me een koopje voor een 3.6
http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-carrera-996-cabrio-bj-2003-159027077.html
hier nog eentje
http://www.oldtimers-te-koop.be/oldtimer-autos/Oldtimer-porsche_166961.aspxmeningen ?
Blauwe wel, en lekker laten staan. 😕
Als je goed naar de auto kijkt zie je het op de foto’s al.Wat mij opvalt is dat ineens denken met een 912 in wat voor staat dan ook goud in hun handen hebben, en vragen maar een eind raak ook al zien ze er niet uit.
Laatst nog mee geweest voor iemand uit Nederland naar eentje gaan zien voor 12K, en die zag er vergelijkbaar uit als die blauwe, geïnteresseerde heeft deze dan ook gekocht.Ik heb laatst een perfecte gezien waar werkelijk origineel was en matching nummers in Duitsland, daar werd dan 45k voor gevraagd, maar die zag eruit of die net uit de fabriek gerold kwam.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.