Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie
  • Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 766 tot 780 (van in totaal 1,207)
    • [quote=”Rufie” post=124538]Proficiat, Mark koopt Porsches zoals ik een paar schoenen koop :D[/quote]

Wel over 6 jaar gepreid en er blijven 2 over + geen geld voor schoenen… 🙂

XXX

De Wes is nog jong hé Hendrik :happy:
        Proficiat fdeville met de aankoop en seucces met de restauratie :relaxman:

Waar is da feestje…? :music:

woehoe al 10 jaar –> FEESTJE :relaxman: :happydance: :drink:

Anoniem

[quote=”janullrieg” post=136872]welkom en veel plezier ermee :relaxman:[/quote]
              Merci allemaal. Je bedoelt toch “welkom als oude 911 eigenaar hé” want op het forum zit ik al van mei 2003 😀

[quote=”fdeville” post=136849]
                Voilà…binnenkort heeft de 996 een broertje er bij (of is het zusje ?). Ondanks de niet al te schitterende staat en de waarschuwingen hier op het forum heb ik me toch laten bekoren door deze schoonheid. De wagen is zeer origineel (modeljaar 1977 volgens chassisnummer) [/quote]

PROFICIAT! Modeljaar ’77 verklaart het dashboard dan weer. In 76 hadden ze nog geen ventilatieroosters in het midden van het dashboard, pas vanaf ’77

Veel plezier ermee!

jan

welkom en veel plezier ermee :relaxman:

Wim

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. :up:

Ik had het natuurlijk over de stoel (zwart) / lingerie (zwart)…
                      Naar al de rest op de foto kijk ik niet… :engeltje:

bruin? :think:
                        zwart? :think:

Zie nog altijd geen bruin/bruin of zwart/zwart.
                        :engeltje:

Zeker van hendrik? :mrgreen:

Blackbeautylingerie2.jpg

Zolang het geen zwart/zwart is, supporter ik.

Sukses.

:popcorn:

Proficiat met de nieuwe aanwinst! :applaus:

Veel succes met de restauratie. Gaat inderdaad nog veel geld kosten, maar indien correct gedaan, zal ze elke cent waard zijn!
                              Op niks besparen en gaan voor showroomstaat… :lekker:

:respekt: en sterkte!
                                Ik kijk al uit naar de vorderingen 😉

Anoniem

[quote=”fdeville” post=136643]Iemand deze al gaan bekijken : http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/porsche-911-targa-2-7-1976-75518232.htm ? Zou het “erg” zijn ? Is het de moeite om dergelijke restauratiekosten te doen aan een 2,7 ? (morgen ga ik er naar zien, bepaalde zaken waar ik zou moeten op letten ?)[/quote]
                                  Voilà…binnenkort heeft de 996 een broertje er bij (of is het zusje ?). Ondanks de niet al te schitterende staat en de waarschuwingen hier op het forum heb ik me toch laten bekoren door deze schoonheid. De wagen is zeer origineel (modeljaar 1977 volgens chassisnummer) voor zover ik kan zien, geen gepruts eraan.
                                  Moet dus wel grondig gerestaureerd worden, zal zeker heel wat $$$ kosten, maar dan zal ik wel een originele 911 hebben die piekfijn in orde is. ‘k Zal als ik er aan begin in het juiste onderdeel een nieuw topic starten want ik zal zeker hulp nodig hebben.

15 reacties aan het bekijken - 766 tot 780 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.