Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2
- Dit onderwerp bevat 1,207 reacties, 124 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Kristof.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Anoniem17 juli 2013 om 02:26
[quote=”cabrio wim” post=136655]…maar reken op een flink bedrag wat richting de 20k zal gaan als er ook nog aan de techniek gewerkt moet worden.[/quote]
Wim, bedoel je dat er bovenop de aankoopprijs volgens u nog 20k bij komt om hem “in orde” te zetten of bedoel je dat de eindprijs naar 20k zal gaan, dus 8k aan herstellingskosten ?
De wagen zal voor mezelf zijn, ik heb nog altijd de 996 om “dagelijks” mee te rijden (nu ja…dagelijks…ik kom ook amper nog aan 2000 km/jaar), ik zou hem voor een stuk zelf willen in orde zetten, ik heb tijd, niks dringend, in afwachting rij ik met de 996 🙂 . Herspuiten moet natuurlijk professioneel gebeuren. De motor zelf hier weet ik niet goed: de eigenaar zei me dat hij hem 4 jaar geleden gestopt heeft onder normale omstandigheden. Vandaag zou er een garagist langsgeweest zijn met een booster, die probeerde hem te starten maar dat lukte niet omdat (dixit die garagist) er geen benzine toevoer was naar de motor. Maar de motor zelf zou niet vastzitten. Dit alles volgens zeggen van de eigenaar, telefonisch.Zoals Wim zegt, voor een project is de prijs te hoog, doch lijkt mij een eerlijke, nog niet verneukte wagen, gewoon gaan kijken en oordelen, het zijn uiteindelijk uw centen.
Ze zullen in de toekomst steeds schaarser worden.Is het te doen, ligt eraan wat je uit wilt geven, maar reken op een flink bedrag wat richting de 20k zal gaan als er ook nog aan de techniek gewerkt moet worden.
Deze is ook aan het scheuren,kijk maar naar passing deuren en aansluiting Targa dak vooraan.
[quote=”fdeville” post=136643]Iemand deze al gaan bekijken : http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/porsche-911-targa-2-7-1976-75518232.htm ? Zou het “erg” zijn ? Is het de moeite om dergelijke restauratiekosten te doen aan een 2,7 ? (morgen ga ik er naar zien, bepaalde zaken waar ik zou moeten op letten ?)[/quote]
Het loopt snel op in ieder geval… spreken hier uit ervaring..; ook bezig aan een Targa van 76
Volgens mij hoort de koffer binnenin niet zwart te zijn bij een elfje van 76 maar carosseriekleur. Dashboard is van een 77. Vervangen of een hele late 76?
Wel mooie kleur… maar ik hou dan ook van die originele kleuren van toen 😉
[quote=”C4Steven” post=136633]De 912 is nu éénmaal de voorganger van de 911 – of toch volgens deze adverteerder;
Die is dan ook in oorspronkelijke staat en toch herlakt hé
Duidelijk een kennerAnoniem16 juli 2013 om 20:49Iemand deze al gaan bekijken : http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/porsche-911-targa-2-7-1976-75518232.htm ? Zou het “erg” zijn ? Is het de moeite om dergelijke restauratiekosten te doen aan een 2,7 ? (morgen ga ik er naar zien, bepaalde zaken waar ik zou moeten op letten ?)
De 912 is nu éénmaal de voorganger van de 911 – of toch volgens deze adverteerder;
http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/porsche-912-in-zeer-goede-staat—slechts-7-000-km-72184501.htm
Vreemde 912.. duidelijke kever roots 😕
http://nl.kapaza.be/antwerpen/porsche-912-1966-matching-numbers-5-speed-75538991.htm
[quote=”stefx911″ post=136614]Vierwielaandrijving?[/quote]
😯 :bounce:Heeft 220.000km dus zal op 170.000km een nwe motor gemonteerd hebben….
Vierwielaandrijving?
en er zit al een nieuwe motor in? Is dat niet wat snel?
ziet er ook een koopje uit voor wie boxster zoekt !
http://nl.kapaza.be/vi/75518928.htmVoor de knutselaars:
http://www.gent.gerechtsdeurwaarders.be/veilingen/detail/239
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.