Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2
- Dit onderwerp bevat 1,207 reacties, 124 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Kristof.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Deze aluminium naafdoppen voor €25. Koopje? Anders wil ik ze wel. 🙂
Is niet goed als die op het droge liggen hé Hendrik… 😉 😆
[quote=”SL33PY” post=135913][quote=”porsche” post=135880]Ik vrees dat ons Astridje hem niet meer zal kunnen betalen nu het gedaan is met haren John :D[/quote]
Ik denk dat Astridje geen boterhammen met choco gaat moeten laten liggen, die heeft haar schaapjes al lang op het droge[/quote]
:wtf:
[hide]Las ik eerst toch wel schaa***pjes zeker?!
[/hide] 😳[quote=”mark986″ post=135903]een special edition moet uitgebracht worden na de lancering en geen sticker kleven op een model 2001 ter ere van een model dat een 10jaar later pas uitgebracht werd….
Vind ik eerder een verkrachting van een GT2….dat groen en die stickers :puke: :puke: :puke:
maar daar staan wel es meer kelly’s …. :popcorn:[/quote]
Volledig akkoord, hun uileg als:“Dit is een gelimiteerd opgave voor Porsche rijders, die de nieuwste Porsche 918 Spyder reeds hebben besteld, wagen van 2001 met 75.000 km” Totaal onlogisch verhaal, als je dan weet wat ze vragen is het helemaal te gek voor woorden.
De werkelijkheid is iets anders, vanwege de bijzondere aard van de 918 Spyder biedt Porsche om de wachttijd te overbruggen aan haar klanten de exclusieve mogelijkheid om een van de eveneens tot 918 exemplaren gelimiteerde 911 Turbo S Edition 918 Spyder aan te schaffen.
Een heel ander verhaal dat Van Zweeden ons wil laten geloven.
Hierbij the real stuff 000/918
Ik had het over de échte 918 Spyder Edition (997 Turbo S), niet de aangeboden wagen (996 GT2)… 🙄
Voortaan dus een beetje beter en trager lezen, Snellen Eddy. 😉
[quote=”WES-RS” post=135919, maar is een 997 Turbo S! Dus geen bestickerde 996 GT2… :roll:[/quote]
Wist niet dat een 997 dergelijke voorlichten had :engeltje:
[quote=”S2″ post=135912]Hij is enkel te koop voor Porsche rijders met een 918 in bestelling 🙂 (dus voor een zeer beperkt clienteel, je moet eigenlijk al blij zijn dat je hem mag kopen :happydance: )
Verder begrijp ik de link tussen een “oude” 996 en een nog uit te brengen 918 niet.[/quote]
Er is ook geen link. 🙂
De 918 Spyder Edition bestaat wel (gelimiteerde oplage van 918 stuks, enkel te koop voor personen die een order geplaatst hebben op een 918), maar is een 997 Turbo S! Dus geen bestickerde 996 GT2… 🙄
[quote=”porsche” post=135880]Ik vrees dat ons Astridje hem niet meer zal kunnen betalen nu het gedaan is met haren John :D[/quote]
Ik denk dat Astridje geen boterhammen met choco gaat moeten laten liggen, die heeft haar schaapjes al lang op het droge
[quote=”TonyMontana” post=135901]http://nl.kapaza.be/antwerpen/porsche-911—996-gt2-918-spyder-edition-75072889.htm *luv[/quote]
Hij is enkel te koop voor Porsche rijders met een 918 in bestelling 🙂 (dus voor een zeer beperkt clienteel, je moet eigenlijk al blij zijn dat je hem mag kopen :happydance: )
Verder begrijp ik de link tussen een “oude” 996 en een nog uit te brengen 918 niet.
Ferrari (dacht ik) heeft wel eens zo’n acties dat een model enkel verkrijgbaar is voor bezitters van min. x aantal andere Ferrari’s, maar dat zijn dan op hun beurt exclusieve modellen.
En … hij is ongelooflijk …. :bounce: (die gordels alleen al …)
Als ik ga vergelijken dan denk ik, een 964, (als originele kleur) besteld in het paars, verbouwd met andere (RS?) binnenbekleding deuren, andere (RS?) stoelen, ander (RS?) stuurtje, zonder achterstoeltjes (RS), andere (RS) voorbumper, RS verlaagde verenset, 18 inch velgen, RS bekleding en een RS plaktekst achterop. De rest is allemaal 964 in mijn bescheiden optiek. Tsja, heb het motorblok niet gezien, dus daar valt dan weer niks over te zeggen, maar zal wel een 3.6 964 wezen schat ik zo in. Ziet er wel goed uit voor ‘n …
een special edition moet uitgebracht worden na de lancering en geen sticker kleven op een model 2001 ter ere van een model dat een 10jaar later pas uitgebracht werd….
Vind ik eerder een verkrachting van een GT2….dat groen en die stickers :puke: :puke: :puke:
maar daar staan wel es meer kelly’s …. :popcorn:[quote=”stefx911″ post=135886][quote=”RS” post=135868]Aanlokkelijk, echter geen orig RS.[/quote]
En dat zie ja aan?
[/quote]Dashboard :coolness:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.