Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie
  • Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 1,207)
    • Ik heb deze gezien voor een ondehoud bij Benny
      Ferm

S2

[quote=”RS” post=135868]Aanlokkelijk, echter geen orig RS.[/quote]

Ik ken veel te weinig van dit soort wagens 🙁 Waaraan kan je zien dat dit geen originele RS is? (Ik zie alleen “the obvious” zaken, zoals: geen achterbank, de lintjes aan de deuren, de kleur, …

Waaraan kan je dan zien dat dit een “kelly” is?

Ik vrees dat ons Astridje hem niet meer zal kunnen betalen nu het gedaan is met haren John 😀

[quote=”porsche” post=135872][quote=”stefx911″ post=135860]964 RS http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=234919417&asrc=st%5B/quote%5D
            Dat is een Pussy Wagon wagen voor Astrid Bryan …[/quote]
            😳
            Ik vroeg me al af waarom ik heimelijk zo een :wtf: wagen *luv .

PPPzetel.jpg

“Putaing, Putaing, c’est vachement bien.” op de wijze van Arno Hintjes.
            http://www.greatsong.net/PAROLES-ARNO,PUTAIN-PUTAIN,100172576.html

Only 11 carrera 2 without sunrof in the world :wtf: Dus omdat die P die optie niet heeft is dat exclusiever? En foto’s zijn van 2008. Ondertussen kan die wel heel hard veranderd zijn. En dan die prijs :happy:

[quote=”stefx911″ post=135860]964 RS http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=234919417&asrc=st%5B/quote%5D
                Dat is een Pussy Wagon wagen voor Astrid Bryan …

PPP

Paarse PooierP, maar toch ongelooflijk mooie zetels.

*porsche voor durvers?

Aanlokkelijk, echter geen orig RS.

Te bezichtigen te vilvoorde maarrr plaathouder vd usa…., tja vrees dat ie no verzonden zal worden…. :coolness:

Ander merk weliswaar maar vergis ik me nu
                          Of is dit wek erg goedkoop…

Vandaag op Kapaza Ferrari 612 voor 35000,-??? 😯

Deze 924 is ook wel een koopje te noemen. Alleen de Fuchsen zijn deze prijs al bijna waard! :sarcastisch

als het een 3.2 is dan is dat heel goedkoop

en als het de 996 is met maar 110000km is dat ook goedkoop…;

Is gewoon een Kelly. :mrgreen:

Wim

Als het een 3.2 is wat er normaal als afbeelding zou moeten staan is dat geen geld.

Maar zal inderdaad wel iets fout gegaan zijn. 💡

15 reacties aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.