Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2
- Dit onderwerp bevat 1,207 reacties, 124 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Kristof.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”stefx911″ post=134558]Mijn duits is nu niet denderend dus voor alle zekerheid vraag ik het hier nog even: wat is de betekenis van “Kein rost”?
niet P voorbeeldje: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=234092499&asrc=st%5B/quote%5D
Ik reageerde hier op, en niet op die madam, want die is in deze post al niet meer te zien, maar wel een Mercedes. 😉
‘t gaat over die madam Wim, die rost is (roodharig) en bruin velletje heeft. :censored:
en… StefX911 die denkt dat ze duurder is (in onderhoud/gebruik waarschijnlijk) dan die witte P’tjes. :happy: 😈
Niks vliegroest of Duitse term of verrostet – vakidioot 😈 😉 😈
Wat ons verwonderd aan StefX911 dat hij niet van rost (madam’s) moet hebben: “Kein rost”. *luv 😈 *luv
Serieuze afwijking aan het onderwerp ook.
Dit is de termen van Duitse restauratie vliegroest. 😉
Echte plekken die door geroest zijn noemt men verrostet.
Mechanisch in orde zetten en een enkel vernislaag erover en bollen
ik zou zeggen “geen roest” maar da klopt ni erg met de fotootjes
Google Translate is iets handig ….
Mijn duits is nu niet denderend dus voor alle zekerheid vraag ik het hier nog even: wat is de betekenis van “Kein rost”?
niet P voorbeeldje: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=234092499&asrc=st
[quote=”Mushroom” post=134450]Als je regelmatig de Pussycat frequenteert ben je idd best van zo weinig mogelijk op te vallen :sarcastisch
Ik pak gewoon wat ik mooi vind :first:[/quote]Hmmm Mushroom pakt alles in de pussycat dat em schoon vind… de sloeber :happy:
en dat zonder op te vallen :hail:
[quote=”kleinekastenteufel” post=134523][quote=”WES-RS” post=134445]Goh, persoonlijk vind ik een gekleurde sportwagen zeker knapper dan een simpel zwarte, grijze of witte.[/quote]
Wit is één van de felste kleuren, zoniet het félste.
[/quote]
De witte zijn hier wel de goedkoopste he
[quote=”Ghost” post=134419][quote=”Mart” post=134411]Nou Hendrik914, als we dan toch meningen aa
n het ventileren zijn. Ik vind het nogal boring dat bijna alle P’s die je ziet grijs of zwart zijn. P-rijden is toch een snoepwinkel voor volwassenen (volgens het paspoort dan toch), dan mag je dat best aan de kleurtjes terug zien. Vind ik leuk! *luv
[/quote]Daar denk ik, zoals hier al velen weten, helemaal anders over.
Voor mij mag iedereen kiezen.
Maar ik val liefst zo weinig als kan op met mijn P.
Krijg met mijn artic silver P al veel teveel opmerkingen.
Wat zou dat geven als die dan ook nog een opvallende kleur zou hebben.
Dan heeft iedereen altijd gezien waar je geweest bent :bounce:
Nu al weet iedereen al dat ik het weer was hier of daar omdat ze het gehoord hadden :bounce:
Alsof al die anderen niet regelmatig weg rijden met hun auto of moto of fiets of zelf al wandelend.
Ik maak hun daar toch ook niet attent op. Misschien beter beginnen doen in de toekomst :happy:[/quote]Welk trauma heb jij eigenlijk opgelopen…?
[quote=”WES-RS” post=134445]Goh, persoonlijk vind ik een gekleurde sportwagen zeker knapper dan een simpel zwarte, grijze of witte.[/quote]
Wit is één van de felste kleuren, zoniet het félste.
Sommigen vallen juist graag op als ze in de Pussycat zitten hé
Als je regelmatig de Pussycat frequenteert ben je idd best van zo weinig mogelijk op te vallen :sarcastisch
Ik pak gewoon wat ik mooi vind :first:Goh, persoonlijk vind ik een gekleurde sportwagen zeker knapper dan een simpel zwarte, grijze of witte.
Zeker Porsches, die hebben nog wat leukere kleurtjes dan andere merken (zie filmpje ((en wagen!)) van Mart). :lekker:
Maar aan de andere kant heeft Ghost dan ook weer een punt, dan val je weer zo op… 😐
En soms is dat leuk, maar kan ook zo zijn nadelen hebben.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.