Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie
  • Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 871 tot 885 (van in totaal 1,207)
    • [quote=”Mart” post=134411]Nou Hendrik914, als we dan toch meningen aan het ventileren zijn. Ik vind het nogal boring dat bijna alle P’s die je ziet grijs of zwart zijn. P-rijden is toch een snoepwinkel voor volwassenen (volgens het paspoort dan toch), dan mag je dat best aan de kleurtjes terug zien. Vind ik leuk! *luv
      [/quote]

Daar denk ik, zoals hier al velen weten, helemaal anders over.
      Voor mij mag iedereen kiezen.
      Maar ik val liefst zo weinig als kan op met mijn P.
      Krijg met mijn artic silver P al veel teveel opmerkingen.
      Wat zou dat geven als die dan ook nog een opvallende kleur zou hebben.
      Dan heeft iedereen altijd gezien waar je geweest bent :bounce:
      Nu al weet iedereen al dat ik het weer was hier of daar omdat ze het gehoord hadden :bounce:
      Alsof al die anderen niet regelmatig weg rijden met hun auto of moto of fiets of zelf al wandelend.
      Ik maak hun daar toch ook niet attent op. Misschien beter beginnen doen in de toekomst :happy:

Nou Hendrik914, als we dan toch meningen aan het ventileren zijn. Ik vind het nogal boring dat bijna alle P’s die je ziet grijs of zwart zijn. P-rijden is toch een snoepwinkel voor volwassenen (volgens het paspoort dan toch), dan mag je dat best aan de kleurtjes terug zien. Vind ik leuk! *luv

[video]http://www.youtube.com/watch?v=mQIqMmLPWUY[/video]

Dit lijkt me toch een koopje…

Klik klik klik

Eens wat anders.

Smaken verschillen gelukkig.

Naar mijn bescheiden mening zullen straks al die zwarte lederen interieuren een hinderpaal blijken. Niets zo mooi als blinkend zilver met vuurrood. Zilver met zwart, ordinair. Liefst langgerekt uitspreken.
            (Als ik straks raad vraag om een *porsche te kopen, vraag ik me wel af of er nog iemand met me zal willen praten.)

Los van de kleuren, kan het niet de 200 duizend kms zijn? Iemand schreef dat hier toch dat die km-grens een psychologische grens is waarbij een 911 ineens moeilijk verkoopbaar zou zijn?

Een 914 motor is gemaakt om 200 duizend km af te leggen, volgens Porsche 914 club Holland, hoe zit dat met de 944?

Persoonlijk vind ik het een knappe kleur. *luv

Anoniem

[quote=”WES-RS” post=134202]Deze 944 S2 cabrio staat ook al een eeuwigheid te koop. Waarom? Aan de prijs kan het niet liggen + je hebt een jaar garantie![/quote]
                Hoogst waarschijnlijk wegens de kleur. 944 cabrio is volgens mij (en ik denk volgens velen) veel mooier in zwart of zelfs in rood, maar in paars ??? Ik heb ooit eens een 944 turbo cabrio laten staan in die kleur.

993 bij van Beurden. klikhierop

Feit, ziet er niet heel proper uit, maar wat liefde kan veel oplossen. 😉
                      En een wagen waar mee gereden word maakt nu eenmaal wat kilometers. Gezien de leeftijd zeker niet overdreven.

Maar ik vind de prijs echt laag voor een cabrio. Daarom dat ik het zo vreemd vind dat hij nog steeds te koop staat…
                      Of niemand durft omwille van de kleur, of vinden ze hem inderdaad ook niet zo proper OF er zit een addertje onder het gras… :think:

Ziet er niet echt proper uit + al wat km’s…

Deze 944 S2 cabrio staat ook al een eeuwigheid te koop. Waarom? Aan de prijs kan het niet liggen + je hebt een jaar garantie!

912

Nee, da’s nen Boxster!! 😉 :first:

Maak het nog even wat ingewikkelder :mrgreen: Iets met club-sport toch? :think:

mss doet de olie-niveau-meter het juist wel – en de toeren-teller het niet :coolness:

‘t stuur kan volgens mij wel voor een late 84’er …

… kijk maar eens naar deze:

:popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 871 tot 885 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.