Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie
  • Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,207)
    • [quote=”youyou” post=148812]http://www.autorola.be/nl/dealer/bid.do?cameFrom=SEARCH&zz=1&aid=237428&eid=10290924

iets voor liefhebbers[/quote]
      Je moet hem dan wel gaan halen in Tsjechië. Begin het daar maar uit te leggen 😀

een witte 997 GTS pdk

heel mooi *luv

Eu,… is dezelfde rode bouwdoos als eerder over geschreven ❗

[quote=”Mushroom” post=148726]Ik denk vooral dat ‘t geen 964 is 😕 😉
              Ziet er verder wel netjes uit voor die prijs.[/quote]
              Juist 😀
              My bad :bounce:

Ik denk vooral dat ‘t geen 964 is 😕 😉
                Ziet er verder wel netjes uit voor die prijs.

Wat denken jullie van deze 964?

Home

[quote=”Chiepe” post=148720]Best in een officiële P-garage zeker…?
                    G
                    Chiepe[/quote]

Goeie vraag… is er toevallig een topic aan gewijd op dit forum? Eeventueel met ervaringen/adressen? Wil er anders iemand eentje starten? 😀

Best in een officiële P-garage zeker…?
                      G
                      Chiepe

Dus zeker geen reden om het niet te doen.

Wim

Tussen de 200 en 250 euro.

wat kost zo een keuring eigenlijk ongeveer?

Met de motor weet je nooit. Prijs zou ik daar zeker niet als indicatie gebruiken.
                              Een aankoopkeuring kan je wsl al veel wijzer maken.

Voor mij zou de wagen enkel als weekend speelgoed dienen, dus in perfecte staat hoeft hij inderdaad niet te zijn. Mijn grootste angst is vaak dat de motor niet betrouwbaar blijkt te zijn en dat het dan een héél dure wagen wordt…

Voor 15500 kun je moeilijk concoursstaat verwachten. Voor dat bedrag
                                  mag er van mij gerust iets aan te doen zijn. Dan kan je nog een goede
                                  koop doen.

Ik persoonlijk geef liever dit bedrag uit en spendeer er dan wat
                                  aan dan +- 30.000 voor een wagen te geven die in orde. Dan zou ik spijt
                                  hebben van krassen. EN met drie kleine kinderen gebeurd dat wel eens.
                                  Tevens gebruik ik mijn wagen ook dagelijks ongeacht het weer.

Maar dit zijn natuurlijk keuze van iedereen persoonlijk.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.