Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie
  • Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 946 tot 960 (van in totaal 1,207)
    • Zeker doen, een buitenkansje!

Slim om de advertentie te laten verwijderen, kwestie van competitie te vermijden hé

Anoniem

En, gekocht ? 😀

[quote=”SL33PY” post=133245]beide zoekertjes zijn inmiddels al weg[/quote]
          Klopt, ik heb de advertenties laten verwijderen.

Hij heeft me nog een mail gestuurd, samen met een hoop foto’s en documenten.
          De slimmerikken vermelden op de documenten zelfs een chassis nummer dat niet klopt 😯

[i][color=#000088]I confirm the price of 13400 euro.

You can see in the attachment a document with more photos.

[b]Below are some details and reasons for selling:
          [/b]
          Situation of the car: The car is in excellent condition, no flaws or any other mechanical problems. It comes with the title, bill of sale, history book, serviced only with authorized representatives, etc.

Other car details:restored car, 119.400 km,gasoline,08/1962,leather,very good condition.

Reasons for selling: I used to work for a company located in Germany. 2 months ago I moved to a new company, which is located in York, England. I plan on staying in York for a long time, and driving here with a left steering car can be a complete nightmare. I haven’t adapted quite well, and I want to buy a car with a right steering to fit the roads and rules that apply here.

Also, this car was a gift from my ex-husband. We are not together anymore, and I want to rid off all his things.

I am in York, and the car is also here. The car can be shipped or you can come to take it.

I look forward to your answer.

Regards,

Schmeling Friederike
          [/color][/i]

beide zoekertjes zijn inmiddels al weg

Yeh right 😐 Dit is weer linke boel, je moet maar eens contact opnemen en we zitten weer in het bekende straatje van de oplichters ….. 🙁

Ach, ‘t is gewoon koopjestijd :coolness:
                Iemand een 356???

http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/porsche-356-bt6-coupe-74454302.htm

Wim

Dan is hij ineens wel erg duur 😉

Anoniem

Is onmogelijk, een turbo met zo weinig km’s en dan nog een S en dat aan die prijs ! If it walks like a duck and it talks like a duck than it probably is a duck 😀 . Is zeker en vast oplichting. Of de verkoper heeft zich mistikt en ergens een 0 of 1 vergeten vooraan of achteraan in de prijs.

ALS alles klopt is dat idd het koopje van de maand! :first:

[quote=”C4Steven” post=133167]http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=233460729&cd=635060196830000000&asrc=st|fs

1980 Turbo S voor zo weinig geld? [/quote]

Ik ben al onderweg :first:

[quote=”C4Steven” post=133167]http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=233460729&cd=635060196830000000&asrc=st|fs

1980 Turbo S voor zo weinig geld? Wat klopt hier niet aan? :coolness:[/quote]

Misschien heeft die man geld nodig en wil hij er snel vanaf.
                          Dergelijke wagen is ook niet echt goedkoop in onderhoud.
                          En.. als het een zuivere is dan is dat inderdaad een mooie prijs.

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=233460729&cd=635060196830000000&asrc=st|fs

1980 Turbo S voor zo weinig geld? Wat klopt hier niet aan? :coolness:

Die wordt hier al ergens besproken maar ik vind niet direct terug waar :bounce:
                              Het is er idd eentje voor de echte liefhebber want eer dat die weer deftig op de weg staat ben je wel een paar jaar verder :respekt:

Het is natuurlijk een Porsche voor de ECHTE liefhebber hé :bounce:

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?smid=SJ-SM-DP-S&id=233423821

[quote=”cabrio wim” post=133125]dat komt omdat er iets ontbreekt, anders zouden ze wel mooi passen. 😉

Maar wat niemand ziet geloof ik is, dat de olieleidingen ontbreken aan de rechter kant van de auto.
                                  Deze zie je normaal lopen als de skirt eraf is, en in het voorscherm zie ik ook niks van leidingen. :?[/quote]

Ik denk niet dat een ’74 een extra oliekoeler of trombone had (in het rechter voorscherm) 😉

15 reacties aan het bekijken - 946 tot 960 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.