Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie
  • Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 961 tot 975 (van in totaal 1,207)
  • Wim

dat komt omdat er iets ontbreekt, anders zouden ze wel mooi passen. 😉

Maar wat niemand ziet geloof ik is, dat de olieleidingen ontbreken aan de rechter kant van de auto.
      Deze zie je normaal lopen als de skirt eraf is, en in het voorscherm zie ik ook niks van leidingen. 😕

Wel maar 96987 kms!! :sarcastisch :respekt:
        De stootbumpers achteraan kloppen ook niet, waarschijnlijk de Amerikaanse vervangen door een niet correct type. Ze trekken “muilen” onderaan :mrgreen:

Jawadde. Die staat veel te hoog ! Is idd. verbouwde targa 😕
          Wielen vooraan zitten te diep in de wielkasten en achteraan komen ze eruit, volgens mij.
          Zijskirts ontbreken, alu. plaat onder de achterbumper ontbreekt ook.
          Let op de buitenspiegels… die staan alle 2 paraplu.
          De versnellingspook lijkt zo petieterig klein.
          Koffer sluit niet mooi (of is niet goed dicht)
          Jezus… 🙁

Wim

Hele auto klopt geen F@CK van, je moet eens kijken wat er allemaal ontbreekt aan en op de auto. :bounce:

Smalle kas met verkeerde maat velgen…
              staat ook raar op zijn poten… beetje onzeker…

Stond onlangs particulier te koop voor heel wat minder.

Wel de eerste keer dat ik een antenne op daar geplaatst zie bij een elfje.. LOL

Yep een cabrio uit 1974 :popcorn: armagedeon :sarcastisch

Als je die 2.7 911 bedoeld???

In 1974 bestonden geen cabrio’s, zal een verbouwde Targa zijn ,nooit met gewone platen op de baan te krijgen. 😥

Deze wagen heeft ook wel iets.
                    Alleen de wielen lijken me (te) klein.

http://www.jdcars.be/wagenpark2.php

[quote=”Mushroom” post=132973]Iemand een 964???

Click!

:coolness:[/quote]

Lijkt wel erg veel op ‘n Singer …. :coolness:

.. maar is het net niet :popcorn:

[list][*] Reserve not met [/*]

Very nice, helemaal mijn ding!

Denk niet dat het een echt probleem is om daar platen op te krijgen.

Heb er ook al aan gedacht een longhood conversion te doen op mijn 964… maar toch best origineel houden denk ik…

Is wel e schoontje hoor ! *porsche *luv :driver:

[quote=”WES-RS” post=132977]Probeer die hier maar eens op platen te krijgen… :think:[/quote]

een postbusfirma oprichten in NL of D en daar inschrijven zal idd realistischer zijn en veul sneller gaan

[quote=”terrum” post=132988]denk niet dat dit een groot probleem gaat zijn, mechaniek is in grote lijnen hetzelfde gebleven en bumperkes mag je toch aanpassen denk ik zo of zie ik hier iets over het oog[/quote]

om te beginnen geloof ik niet dat deze 11 cm vrije bodemruimte heeft, veerpootbrug niet toegelaten, vervangen van de schroefveren door andere met andere karakteristieken (afmetingen hoogte, diameters, dikte draad, spoed enz…), vervangen van zetels zonder behoud van originele bevestigingen, velgen die spoorverbreding (meer dan de toegelaten tolerantie) tot gevolg hebben, driepuntsgordels verwijderd, …

denk niet dat dit een groot probleem gaat zijn, mechaniek is in grote lijnen hetzelfde gebleven en bumperkes mag je toch aanpassen denk ik zo of zie ik hier iets over het oog

njamie :lekker:

die is wel super vet!!!!! echt wel :respect2: :applaus: *luv

15 reacties aan het bekijken - 961 tot 975 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.