Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2
- Dit onderwerp bevat 1,207 reacties, 124 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 2 maanden geleden door Kristof.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
ja lap….ik behoor niet tot de liefhebbers dan… 😆 , dropte wel bijna van mijne stoel…(wakker worden op het werk hé :coolness: )
Heb hier nog een koopje gevonden voor de liefhebbers :wtf: :wtf: :wtf:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/porsche-964-rs-nur-7235-km-scheckheft-2-hd-telgte/177619302.html?lang=en&pageNumber=2&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=5&makeModelVariant1.modelDescription=RS&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORTmaar je elise was wel een RHD, blijft sowieso al véééél langer staan of het moet een idiote prijs zijn….
Die cayman heeft gewoon veel km erop en dat schrikt af, zeker dat je voor een beetje meer eentje met toch aanzienlijk minder km hebt… en ja dan is er nog de kleur 😉[quote=”joebarreke” post=128899]ik kan zaterdag ook mss een zaak doen met een 3.4 met turbokit maar het is ook een gele :think:[/quote]
Wij willen foto’s 😉
Persoonlijk vind ik gele wagens ontzettend knap, maar als ik terugdenk aan hoe moeilijk het was om mijn Saffraan Gele Lotus te verkopen, dan sta ik vlug weer met 2 voetjes op de grond.
Volgens mij kan geel perfect op een Lotus (Elise / Exige) of op een Ferrari 🙂
Maar op een Porsche? Zie maar eens hoe lang die gele Cayman al niet te koop staat op allerlei sites, het is de goedkoopste Cayman, maar blijft nog staan.
ik kan zaterdag ook mss een zaak doen met een 3.4 met turbokit maar het is ook een gele :think:
:relaxman: T-911:
Als ie nu nog niet geploft heeft, houdt ie het nog wel ff uit toch?
Maar je hebt gelijk, de eerste uit de reeks heeft de kinderziektes, altijd en overal.En verder, goed dat je zelfs gratis geel weigert, dan hebben wij meer … :hail:
mja.. hij heeft langs de andere kant ook niet echt alles mee hé.. 3.4 vanuit eerste productiejaren (algemeen geweten dat daar wel eens wat problemen mee zijn)
en geel, hoeveel gele auto’s komen jullie dagdagelijks tegen? :think: 🙂 Persoonlijk zal er ook nooit een gele auto op m’n oprit staan. Of het moest een Lambo zijn die’k gekregen heb bij de aankoop van een nieuwe grasmachien :up: But is never goin’ to happen
Op de km-teller staan : 150.382 km 😉
Maar inderdaad ik vind hem ook heel mooi, en volgens mij veel “X” opties. Gele gordels, geel stiksel in de stoelen, gele wijzerplaten, … heel knap allemaal.
Al zou ik niet onmiddellijk een foto trekken waarop duidelijk een bus olie in de koffer zit. Dit doet me denken dat de motor wel een slok olie lust en je dus best een bus meehebt om af en toe eens bij te vullen 😉
13500 € en 13500 km … Hoe kan die nu zo lang te koop staan aan weggeefprijs of ben ik de enige die een afgewassen gele 996 mooi vindt? Nochtans vind ik normaal die koplampen helemaal niet mooi.
(Instrumentenbord in één overlappende gele tros vind ik ongelooflijk.Wel origineel?)
http://nl.kapaza.be/brussels-gewest/porsche-911-carrera-2-71938752.htm
Een hevige amateur die zijn Porsches én een garage verkoopt of een handelaar, door iemand gekend?
PS: op autoscoot staat ie op 150.000 km.
[quote=”cabrio wim” post=128320]Link werkt niet, krijg alleen maar rommel te zien. ;)[/quote]
Is blijkbaar al verkocht 🙁Antwoord op patrickvb een blz eerder:
[i]WES-RS schreef :
(ook al zijn jullie dat niet want het is “maar” een 924)[/size] 🙄
Een 924 is ook een Porsche 8)
Trouwens, zonder het succes van de 924 was mogelijk nu geen sprake meer van Porsche. [/i]***
Inderdaad, sluit me aan bij jou en Cabrio Wim. Als Porscheloze Porscheforumlid vergewaag ik me toch te schrijven dat de oer-Porsche niet meer was dan een platgeklopte kever. Met een standaard VW-motor zelfs, nog niet eens uitgeboord, behalve dat de cilinders hardverchroomd waren. (Wrijvingscoëficient van droog staal op staal start bij 0,5 en op hardchroom slechts 0,16. Staal op ijs is 0,0_ en nog iets.)
Het enige wat er een sportwagen van maakte was de ongelooflijk kleine totale luchtweerstand Cw, die is opgebouwd uit het windremmend oppervlak van de wagen (de doorsnede) en de eigenlijke luchtweerstandscoëficient. De allereerste (alu) Porsche had dat alles: én een klein windremmend oppervlak én een kleine Cx. In aërodynamisch opzicht staat het ontwerp van de 924(S) het dichtst bij de echte oer-Porsche, zoals er eentje in aluminium staat in het Porsche museum in Stuttgart. De 924 én de (pre-)356 zijn de echte ouderwetse sportauto’s: een hoge snelheid bereiken met een lichte motor, door een laag eigengewicht en een lage luchtweerstand. De 944 voldoet daar net niet aan wegens dikker en zwaarder, al is het een ongelooflijk moderne oldtimer, met ABS en airbags.
Het is heiligschennis in het aanschijn van de echte Porschisten, maar die dikke zware monsters met opgefokte 3,6 liter motor staan heel ver van de oer-Porsche. En dat iedereen, ook ik, aan een 911 denkt bij Porsche, verandert daar niets aan.
AB Auto heeft allemaal geïmporteerde wagens, lees Duitse.
Hun First Hand Cars garantie waar ze reklame voor maken is door hen bepaald en opgesteld.
Ze laten ook geen externe diagnose toe van hun wagens bij een off. dealer hetgeen mij aan bepaalde zaken doet twijfelen.De bewuste wagen staat al lang te koop, voorheen bij een andere handelaar.
Enkel maanden geleden stond deze wagen 99.000 euro.
Was twee maanden geleden al gezakt naar 89.000 euro.
En staat nu aan 82.500 euro.
Volgens goede bron zou hij voor 75.000 euro weg mogen.Dan vraag ik : aan wat kopen die mannen dat enkele maanden geleden dan aan?
Idem hun 997 speedster die voor minder dan 160.000 euro zou ingekocht zijn.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.