Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie
  • Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1,081 tot 1,095 (van in totaal 1,207)
    • [quote=”WES-RS” post=128189]Een zeer knappe 924 S voor niet teveel. Staat wel al 2 jaar stil… :?[/quote]

Had die ook al zien staan. worden schaars de goede 924’s. Wel spijtig dat het geen targa is

0

Een zeer knappe 924 S voor niet teveel. Staat wel al 2 jaar stil… 😕

0

Mijn droomkleur is 1/ nordic gold of 2/amethyst *luv
          Maar beide kleuren zijn quasi onvindbaar (recente 997 of 991)

0

ik vind het een vette kleur… eindelijk eens geen grijs zwart rood of wit…

0
            PB

De kleur geeft plots “Britse” trekjes. :up:

0

Vindt da groen wel :first: :first: :first:

0

wa&ar wacht je op mush, gaan

0

gelukkig dat smaken verschillen want die groene 991 vind ik :puke:

0

[quote=”mark986″ post=128106] *luv *luv *luv *luv[/quote]

Doe eens een foto van je vrouw ❗ :mrgreen:

Die Tujboo ziet er van buiten wel heftig uit – maar van binnen :puke:

0

Techart 997 turbo

*luv *luv *luv *luv

0

[quote=”911_NL” post=128101]:cry: [quote=”WES-RS” post=128073] 924 Turbo[/quote]

Heb je al antwoord op je E-mail :mrgreen:

… volgende keer even kijken welke link je exact plaatst :coolness: [/quote]

Heb daar een maand terug ook al naar gemaild… en verschillende malen proberen bellen, zonder gehoor…
                              Vreemd, niet?

0

😥 [quote=”WES-RS” post=128073] 924 Turbo[/quote]

Heb je al antwoord op je E-mail :mrgreen:

… volgende keer even kijken welke link je exact plaatst :coolness:

0

[quote=”Funny” post=128021]Mark ik denk dat Mush een wagen zoekt met een kilometerstand een stuk onder de 100.000 km ,toch wat betreft een 997 .[/quote]
                                  Inderdaad! 🙂
                                  Heb teveel schrik gekregen van de kilometerstanden 👿

Die Turbo is buiten budget, anders graag 😉

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1,081 tot 1,095 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.