Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1,081 tot 1,095 (van in totaal 1,207)
      • [quote=”WES-RS” post=128189]Een zeer knappe 924 S voor niet teveel. Staat wel al 2 jaar stil… :?[/quote]

Had die ook al zien staan. worden schaars de goede 924’s. Wel spijtig dat het geen targa is

Een zeer knappe 924 S voor niet teveel. Staat wel al 2 jaar stil… 😕

Mijn droomkleur is 1/ nordic gold of 2/amethyst *luv
            Maar beide kleuren zijn quasi onvindbaar (recente 997 of 991)

ik vind het een vette kleur… eindelijk eens geen grijs zwart rood of wit…

PB

De kleur geeft plots “Britse” trekjes. :up:

Vindt da groen wel :first: :first: :first:

wa&ar wacht je op mush, gaan

gelukkig dat smaken verschillen want die groene 991 vind ik :puke:

[quote=”mark986″ post=128106] *luv *luv *luv *luv[/quote]

Doe eens een foto van je vrouw ❗ :mrgreen:

Die Tujboo ziet er van buiten wel heftig uit – maar van binnen :puke:

Techart 997 turbo

*luv *luv *luv *luv

[quote=”911_NL” post=128101]:cry: [quote=”WES-RS” post=128073] 924 Turbo[/quote]

Heb je al antwoord op je E-mail :mrgreen:

… volgende keer even kijken welke link je exact plaatst :coolness: [/quote]

Heb daar een maand terug ook al naar gemaild… en verschillende malen proberen bellen, zonder gehoor…
                                Vreemd, niet?

😥 [quote=”WES-RS” post=128073] 924 Turbo[/quote]

Heb je al antwoord op je E-mail :mrgreen:

… volgende keer even kijken welke link je exact plaatst :coolness:

[quote=”Funny” post=128021]Mark ik denk dat Mush een wagen zoekt met een kilometerstand een stuk onder de 100.000 km ,toch wat betreft een 997 .[/quote]
                                    Inderdaad! 🙂
                                    Heb teveel schrik gekregen van de kilometerstanden 👿

Die Turbo is buiten budget, anders graag 😉

15 reacties aan het bekijken - 1,081 tot 1,095 (van in totaal 1,207)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.