Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1,111 tot 1,125 (van in totaal 1,207)
    • S2

[quote=”Mushroom” post=126917]Kelly heeft haar zwarte kleedje met houtinleg aangetrokken :mrgreen: 8) :popcorn:[/quote]

Ben niet voldoende thuis in de 997, maar hoe zie je dat dit een Kelly is? Lijkt mij een correct 2006 model?

Kelly heeft haar zwarte kleedje met houtinleg aangetrokken :mrgreen: 8) :popcorn:

Hier een nederlandse, bij uitvoer krijg je nog wat geld mee. [bpm] klikhierop 😉

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=230224138&cd=635001760410000000&asrc=st|as

Wat denken jullie van deze? Ik heb een meer dan gezonde interesse :think:

zwitserland is niet bij europa… invoer bullshit vs prijs afweging….

997 4s

voor iemand die een tripke naar zwitserland ziet zitten…. heeft nog Porsche approved en kan verlengd worden! dus voor die prijs en approved is het een koopke en een tripke waard!!!

S2

Wat mij onmiddellijk opvalt is dat de Turbo relatief goedkoop staat, terwijl al zijn andere Porsches zeker op zijn minst “normaal” geprijsd zijn.

[quote=”mark986″ post=126840]een 996 turbo minder dan 30.000euro[/quote]

ziet er inderdaad niet slecht uit, heeft nog ander leuk speelgoed staan :driver:

S2

Thanks! Zo zie je dat er altijd iets bij te leren valt op het forum, had het windscherm nog nooit in opgevouwde toestand gezien 🙂

windscherm, je ziet aan de zijkant de plastic stangetjes die in de gaatjes gaan van de zijpanelen om het scherm vast te zetten.

S2

Heb persoonlijk geen interesse in deze wagen, maar ik ben nogal nieuwsgierig wat er precies in de koffer van deze cabrio zit?

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-996-c2-cabrio-tiptronic-141823575.html

Heeft dit iets met het dak te maken?

als je ervan uitgaat dat een correcte zo om en bij de 24000 gaat heb je dus een budget van een kleine 5000euries om het één en ander te gaan doen. Voordeel is dan wel dat je weet dat het goed gedaan is en dat het gedaan is en niet zomaar gezegd.
                                Nadeel van een roestvlekje….mss topje van de ijsberg? Mss ook weer niet, das het risico natuurlijk?

Ik heb bij de vervanging van de voorruit (roestvlekje was niet te zien trouwens) vorig jaar 700€ voor betaald bij de officiële dealer.

image.jpg

S2

Iemand die me een prijsidee kan geven om zo’n roestplekje professioneel te laten repareren. Laten we er voor de zekerheid maar van uitgaan dat het groter is dan een klein plekje en dat er achter de voorschermen ook roest zit.

Mag per pm. 😉

Zo kan ik me een idee vormen wat de wagen me uiteindelijk zal kosten. Want dit zou zowiezo opgelost moeten worden.

15 reacties aan het bekijken - 1,111 tot 1,125 (van in totaal 1,207)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.