Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2
- Dit onderwerp bevat 1,207 reacties, 124 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 12 maanden geleden door Kristof.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Roestplekjes onder de ruit bij een 964 zijn gekend (bij een 993 inmiddels ook) …
… beter dat je het nu bij aankoop kan zien en zelf deskundig kan laten herstellen – dan dat het opgelapt is en je over een jaar of wat tegen een groter probleem aan zit te kijken 💡
Ik zou ‘m er in iedergeval niet voor laten staan :coolness:
Wat meer info over de 964 Cabrio bij Vlasblom:
– de auto heeft diverse kleine beschadigingen en gebruikssporen rondom, en een roestplekje onder de voorruit.
– geen CoC of gelijkvormigsheidsattest, origineel Duitse auto
– Geïmporteerd in 2001 en laatste eigenaar sinds 2008Over die kleine beschadigingen en gebruikssporen maak ik mij weinig zorgen, maar dat roestplekje … kan wel eens groter zijn dat extern zichtbaar.
Is volgens hem ook de reden voor de prijs. Dus ik denk dat hij wel weet dat dat kleine plekje onderhuids wel wat groter kan zijn.
Maar hij blijft wel gunstig geprijsd natuurlijk 😉
Misschien toch eens IRL gaan kijken.
Dan is dit zeker een koopje 😉
Recent in prijs verlaagd !Zo goed als nieuw, maar binnen een paar weken helaas naar de dealer.
Tijdje geleden met collega forumlid naar Vlasbom geweest, die man heeft daar klein prive collectie van zeer mooie P’s die hij normaal niet ging verkopen, had nog maar net die 993s en die 930TT gekocht en ging die volledig in orde zetten, vindt het zeer raar dat zijn volledige collectie nu te koop staat :think: :think: :think:
Is een zeer aangename man om mee te praten en weet zeer veel van zijn Porschekes, voor die prijs zou ik ZEKER eens gaan kijken als je op zoek bent naar een 964 Cabrio, stond er nog niet als wij daar geweest zijn dus kan er spijtig genoeg niks over vertellen. :coolness: :coolness: :coolness:Thanks dat dacht ik ook al, even contact nemen met de verkoper 😉
Tenzij iemand de auto kent?
[quote=”S2″ post=126756]19,5 K voor een 964 Cabrio met een aanvaardbare km-stand, is dat niet weinig?
Ik vind hem wel mooi. Misschien toch ook eens kijken naar een 964 ipv een 996.[/quote]
Vlasblom houdt volgens mij uitverkoop … heeft inderdaad ook een knappe 993 S staan, voor niet al te veel :coolness:
19,5 K voor een 964 Cabrio met een aanvaardbare km-stand, is dat niet weinig?
Ik vind hem wel mooi. Misschien toch ook eens kijken naar een 964 ipv een 996.
[quote=”Maarten R” post=126659]
Goeie S2’s heb ik al lang niet meer zien passeren in de verkoop topics…[/quote]Een zwart/zwarte bij Vlasblom klikhierop en klikhierop Bij 160.000 km is de motor gereviseerd en verpakt (aantoonbaar middels factuur en fotoreportage) voor 45.[quote=”Mushroom” post=126725]Nog een voordeel van het feit dat iedereen die je kent weet dat je met een Porsche rijdt is het feit dat ze je vertellen als ze eentje weten te koop staan :happydance:
Ik heb de wagen al dikwijls gezien (staat hier dikwijls geparkeerd) maar ken de eigenaar niet.
Ik heb het van een vriend van de eigenaar dus als er iets niet klopt kan ik er niet aan doen 😉
Zou een 5-jaar oude 997 zijn met 150.000 km op de klok, kleur is zilvergrijs en ‘t zou een Carrera4 zijn.
Reden van verkoop: aankoop nieuwe Porsche.
O ja, prijs: 32.000 Euro’s
Geen idee of dat veel is :popcorn:[/quote]
997’s uit 2005 met 100.000 km staan te koop voor een dikke 35.000€, dus ja, ik denk dat die prijs een gangbare prijs is.Nog een voordeel van het feit dat iedereen die je kent weet dat je met een Porsche rijdt is het feit dat ze je vertellen als ze eentje weten te koop staan :happydance:
Ik heb de wagen al dikwijls gezien (staat hier dikwijls geparkeerd) maar ken de eigenaar niet.
Ik heb het van een vriend van de eigenaar dus als er iets niet klopt kan ik er niet aan doen 😉
Zou een 5-jaar oude 997 zijn met 150.000 km op de klok, kleur is zilvergrijs en ‘t zou een Carrera4 zijn.
Reden van verkoop: aankoop nieuwe Porsche.
O ja, prijs: 32.000 Euro’s
Geen idee of dat veel is :popcorn:neem;
10.000 voor blok en achtertrein (alle rubbers en plastic weg)
10.000 voor een goeie paintjob en nieuwe rubbers, plastic,…
10.000 voor een nieuw interieurKomt dat in de buurt of zit ik er nog 20.000 naast?
Goeie S2’s heb ik al lang niet meer zien passeren in de verkoop topics…
[quote=”Maarten R” post=126616]
Serieus; wat zou het kosten om dit weer samen te puzzelen? [/quote]Heel veel tijd, bloed, zweet, tranen, ergenis en €uro’s …
[quote=”Maarten R” post=126616]http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-993-2s-1997-149017189.html?qq=porsche&pcpl=Postcode&pc_id=&afd=autos
iets voor Rocco? Die weet nu toch hoe zo’n 993 in elkaar steekt 🙂
Serieus; wat zou het kosten om dit weer samen te puzzelen?
Een 993 2S is één van mijn all-time favorites.
Nu heb ik er echt geen tijd en plaats voor, maar binnen een jaartje ofzo…[/quote]Ik vermoed enkel maar nog goed voor onderdelen…
Staat trouwens al bijna 2 jaar te koop.Ik spreek uit ervaring, heeft ie wss gekocht voor 8000€. Hij doet meestal X2 of X3 op zijn wagens :wtf:
Mijn Focus RS heeft hij gekocht voor 4500€. Kijk maar eens op de site…
iets voor Rocco? Die weet nu toch hoe zo’n 993 in elkaar steekt 🙂
Serieus; wat zou het kosten om dit weer samen te puzzelen?
Een 993 2S is één van mijn all-time favorites.
Nu heb ik er echt geen tijd en plaats voor, maar binnen een jaartje ofzo…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.