Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie
  • Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1,156 tot 1,170 (van in totaal 1,207)
    • heb geen andere aanbiedingen van die JP gezien en Sport auto service brengt me ook nergens via google?

ok ok ik geef het toe het lijkt een gebakje en is dat meer dan waarschijnlijk ook, maar… deze is speciaal voor de racerij gebouwd, ik denk dat ge op uw achterste valt wat ge gaat vangen als ge die in onderdelen verkoopt… die man heeft trouwens een indrukwekkende collectie race porsches en parts…

:what: 🙄 :what: 🙄 :what: 🙄

39.000 Euro

🙄 :what: 🙄 :what: 🙄 :what:
          http://nl.kapaza.be/luik/porsche-911-2-7-look-993-72179829.htm

Speedline maakt inderdaad wel meer velgen, dan alleen de Speedline for Porsche velgen 😉

Die set op MP (b)lijken inderdaad de 993 Targa wielen te zijn :first:

Ik ben niet zeker , maar dacht dat dat idd wel Speedlines waren .
              De originele velgen onder Magda Haar Seat TDI met Sportpackage zijn ook Speedlines.

Niet de hare , maar identiek KLIKKERDEKLIK

[quote=”911-lover” post=125475]Zjn dat niet de standaardvelgen van de 993 Targa ?[/quote]
                Klopt Koen, werden ook volgens mij niet door speedline gemaakt

Zjn dat niet de standaardvelgen van de 993 Targa ?

Speedline?? Don’t think so… 😕

Ik ben nooit uit de business geweest, alleen staat het nu ergens vanonder op mijn to-do lijstje voor elke dag. 😉
                        Aiai, hoeveel verwacht je? Want het is geen van beide… 😳

S2

WES terug in business? Nu had ik echt gedacht dat hij mijn Boxster ging kopen als hij terug in de running was.

Dus ik verwacht heeeeeel veel van de mogelijke kandidaat. :mrgreen:

(Lees: Zeker geen 2.7, maar op zijn minst een Boxster S 3.2 of 996 3.6)

[quote=”WES-RS” post=125143][quote=”bladerunner” post=125137]Koopje van de dag :relaxman: Komaan Wes :driver: :driver:

http://nl.kapaza.be/limburg/porsche-911-cabrio-replica-72013631.htm%5B/quote%5D

*Zucht* :roll:[/quote]

Wow welke zot is daar ooit aan begonnen…

[quote=”jeanke” post=125151]Nu gaat ie het niet vertellen :what:
                              Komaan WES, Wat heb je op het oog?[/quote]

Jeanke, “misschien” op het oog….. :popcorn:

Nu gaat ie het niet vertellen :what:
                                Komaan WES, Wat heb je op het oog?

Een salontafel heb ik al, ne luster nog niet, dus bied maar aan mannen! :mrgreen:

Ik heb trouwens misschien een P op het oog maar ga hierover nog niks vertellen (heb hem gisteren pas gezien).
                                  Ik houd die 20 overige pagina’s dus vrij voor eventuele felicitaties en dergelijke… 😉 😆

15 reacties aan het bekijken - 1,156 tot 1,170 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.