Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie
  • Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1,171 tot 1,185 (van in totaal 1,207)
    • [quote=”WES-RS” post=125143][quote=”bladerunner” post=125137]Koopje van de dag :relaxman: Komaan Wes :driver: :driver:

http://nl.kapaza.be/limburg/porsche-911-cabrio-replica-72013631.htm%5B/quote%5D

*Zucht* :roll:[/quote]

Wees blij dat ze nog niet met een salontafel of een luster afkomen ! :mrgreen:

[quote=”bladerunner” post=125137]Koopje van de dag :relaxman: Komaan Wes :driver: :driver:

http://nl.kapaza.be/limburg/porsche-911-cabrio-replica-72013631.htm%5B/quote%5D

*Zucht* 🙄

@ mush : het was ZO slecht gespoten en vernist dat geen enkele OPC dat zou durven afleveren… de enige reden dat ik het
          nog niet gezien had was omdat die show room zo donker was.

het mijn andere post terug gehaald uit mijn browser history :ass:

Koopje van de dag :relaxman: Komaan Wes :driver: :driver:

http://nl.kapaza.be/limburg/porsche-911-cabrio-replica-72013631.htm

Wim

Je moest eens weten hoeveel nieuwe auto’s Timo bij zijn vorige baas gespoten heeft voor deze de showroom in gingen of afgeleverd werden bij de klant.
              En dat was dan geen echte schade, maar meer transsport schades.

Dus ik denk dat dit ook zo’n gevalletje was bij jouw T bus.

[quote=”datake” post=125025] hadden ze eerlijk geweest en mij kunnen aantonen wat er gebeurd was, ik had hem misschien nog gekocht, maar keihard liegen en dan nog volhouden terwijl ik de bewijzen voor mijn neus zie !? dan verzwijg je grote gebreken of herstellingen volgens mij.[/quote]

Kan zijn, maar voor ‘t zelfde geld ook niet.
                Toen mijn T5 binnen ging om schade van een portier te fixen vroeg de carrossier me wat er aan het linkerachterwiel gebeurd was…
                Ik: Euh??
                Hij: Ja, net voor je linkerachterwiel is de auto al herspoten. Ook een accidentje gehad?
                Ik: Nope
                Hij: 2ehands gekocht dan?
                Ik: Nope
                Hij: Tja, en toch is hij daar herspoten geweest.

Hij heeft het me getoond, ik persoonlijk zag niks, hij wel.
                Ik wil maar zeggen, moesten ze aan mij gevraagd hebben of er ooit al schade geweest was zou ik ontkend hebben en ook blijven ontkend hebben, je weet echter niet wat jouw auto al meegemaakt heeft voor hij bij de dealer terechtkomt. 😕
                De kans is natuurlijk groot dat er moedwillig iets verzwegen wordt, maar voor ‘t zelfde geld ook niet.

[quote=”SL33PY” post=125041][quote=”mark986″ post=125025]997 onder de 20K[/quote]

USA import?[/quote]

die staat 27K nu? nog een koopje toch … :wtf: inderdaad wel US stootbumpers.

En nu laten staan hé Muchie :mrgreen:

[quote=”mark986″ post=125025]
                    De totaalprijs zat nog wel ok als ik het sommetjes maakte maaarrrr als men zit te liegen, zit men te bedriegen….en dan hoeft het voor mij niet meer. Als de verkoper gewoon eerlijk was geweest en geen stuk van de factuur had geknipt….[/quote]

Inderdaad, ik had ook zo bijna een Cayman gekocht, de prijs was goed, de km stand ZEER laag (13.000km), bangelijke opties, cognac interieur met midnight blauw kleur… de deal was nagenoeg rond, ik ging naar daar voor een laatste check en een voorschot… auto was 100% ongeval vrij zeiden ze, maar ik had toch gevraagd hem op de brug te zetten… en ik had direct rechts onder de deur overspray gezien van te herspuiten, toen ik uitleg vroeg kreeg ik geen antwoord, aan de auto was nooit gespoten geweest… (yeah right), ben in mijn auto gestapt en naar huis gereden ruzie

ik spot spuitwerk van 1 km ver :loser: ik heb er een oog voor ! hadden ze eerlijk geweest en mij kunnen aantonen wat er gebeurd was, ik had hem misschien nog gekocht, maar keihard liegen en dan nog volhouden terwijl ik de bewijzen voor mijn neus zie !? dan verzwijg je grote gebreken of herstellingen volgens mij.

Suckt wel hard als je het tegen komt, ik ben er een paar dagen niet goed van geweest (en dat gebeurd niet snel geloof mij :sarcastisch ), ge denkt altijd mij gaan ze niet in de zak zetten, maar dat was toch een close call… tging nog altijd over 30.000 euro van mijn geld, en god week welke miserie bak had ik gekocht… uit frustratie ineens mijn huidigen gekocht, met garantie en van een deftige garage :happy:

[quote=”mark986″ post=125025]997 onder de 20K[/quote]

USA import?

Mark dit is bedrog en dan is je zin snel over .
                        Er worden gewoon geen zaken gedaan met bedriegers !

ik heb extra info via ch nr verkregen via opc antwerpen, zeeeer behulpzaam! Ook babbeltje met de hoofdmechanieker die ook het nodige vertelde en me wees op de bepaalde aandachtspunten.
                          De totaalprijs zat nog wel ok als ik het sommetjes maakte maaarrrr als men zit te liegen, zit men te bedriegen….en dan hoeft het voor mij niet meer. Als de verkoper gewoon eerlijk was geweest en geen stuk van de factuur had geknipt…. achja, Er zijn meeer porsches dan dat ik ooit zou kunnen dromen te kopen 😆

997 onder de 20K

Misschien heeft Mark een 111-punten keuring laten uitvoeren bij een Opc !

S2

[quote=”mark986″ post=124797]Vandaag koop afgeblazen…. Koppeling erdoor…. En hij wist het hoor, stond blijkbaar op de factuur maar had het stukje weggeknipt…. Bijna oplichting….
                              Dus bij snel kopen ook ALTIJD dubbel checken!!
                              Volgens opc ook nog een paar andere dingen, kostenraming een 2500euros….. :what:
                              Dussssss, altijd oogjes open houden….. Laat deze dus maar aan iedereen voorbij gaan![/quote]

Werd die vandaag niet geleverd?

Ik veronderstel dat je een voorschot had gegeven? Ben je dat dan kwijt? En hoe kom je er vandaag achter dat de koppeling erdoor is en bij de testrit niet? (Waarschijnlijk kon je het dus nog niet “voelen” en is dit tijdens een onderhoud vastgesteld).

(Extra info ingewonnen bij OPC veronderstel ik?)

Koop afblazen is meestal toch niet zo makkelijk als er een contract getekend is en er een voorschot betaald is.

Zoals eerder geschreven, goed dat je het nog hebt gezien en zou er verder niet wakker van liggen, er zitten wel meer visjes in de zee 😉

15 reacties aan het bekijken - 1,171 tot 1,185 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.