Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2
- Dit onderwerp bevat 1,207 reacties, 124 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 1 maand geleden door Kristof.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
WTF :what: , al ma goed dat je het ziet Mark ! opnieuw zoeken :coolness:
Kon best nog een koopje zijn maar als men met voorkennis zit te liegen noem ik het poging tot oplichting en dan mag men de wagen nog gratis geven maar dan hoef ik het niet meer… Had het specifiek nog enkele keren gevraagd en oh nee nooit iets van gemerkt……
Dus openlijk liegen en bedriegen….. Zegt mss meer over de eigenaar maar geeft ook geen vertrouwen meer in de wagen!!Link is dezelfde…. Perfecte staat, maar wel draagarmen voor met speling en een koppeling die erdoor is…. Dat is dus de auto!!!
Prive data vd eigenaar mogelijk via pm!
bully, kan jij dit effe doorzetten op het zusterforum?!? Thx[quote=”mark986″ post=124797]Vandaag koop afgeblazen.. kostenraming een 2500euros….. :what:
[/quote]Dan nog was het een koopje. klikhierop 22.500 voor een goeie. :coolness:WTF altijd voorzichtig zijn met de aankoop is dus de boodschap.
Gelukkig op tijd opgemerkt!Vandaag koop afgeblazen…. Koppeling erdoor…. En hij wist het hoor, stond blijkbaar op de factuur maar had het stukje weggeknipt…. Bijna oplichting….
Dus bij snel kopen ook ALTIJD dubbel checken!!
Volgens opc ook nog een paar andere dingen, kostenraming een 2500euros….. :what:
Dussssss, altijd oogjes open houden….. Laat deze dus maar aan iedereen voorbij gaan![quote=”Mushroom” post=124622]Idd, als ‘t goed is: toeslaan! :applaus:
En terug een milestone voor ‘t Porscheforum: de eerste keer dat we na 100 pagina’s een “deel 2” aansnijden (welja, 99 pagina’s om Mark zijn aankoopbericht niet te hard te vermassacreren ;))
Way to go boys!! :up:[/quote]Tis hier plezant
[quote=”mark986″ post=124612]@rufie
Zoals ervoor al gezegd, ni teveel op nadenken, mooi en ok=kopen
Al die tralala, als ie ni bevalt en je wil toch wat anders…. Gewoon terug verkopen….en dan koop je een auto waarvan je denkt…. Och effe en dan terug verkopen en zoooooveel jaar later rij je er nog mee!!! Voorbeeldje…KOEN!!!, waar zit ge met de 968[/quote]+100 !!!!!!!!
Kga wel ni elke keer nen andere porsche kopen he …. :popcorn: ….ale als dat dan thuis het excuus mag zijn :happy:
Idd, als ‘t goed is: toeslaan! :applaus:
En terug een milestone voor ‘t Porscheforum: de eerste keer dat we na 100 pagina’s een “deel 2” aansnijden (welja, 99 pagina’s om Mark zijn aankoopbericht niet te hard te vermassacreren ;))
Way to go boys!! :up:@rufie
Zoals ervoor al gezegd, ni teveel op nadenken, mooi en ok=kopen
Al die tralala, als ie ni bevalt en je wil toch wat anders…. Gewoon terug verkopen….en dan koop je een auto waarvan je denkt…. Och effe en dan terug verkopen en zoooooveel jaar later rij je er nog mee!!! Voorbeeldje…KOEN!!!, waar zit ge met de 968proficiat Mark , denk goeie dael gedaan :drink: :applaus:
The fotos komen er zenne, maaaarrrrrr eerst effe geen sneeuw…
Woensdag afgesproken met de eigenaar en dan zal ik wel wat fotos maken[quote=”porsche914orange” post=124590][quote=”S2″ post=124565]Is dit geen bekende (van het forum)? Het interieur vind ik heel mooi. De buitenkant is niet mijn smaak.
http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/porsche-993-3-6-benzine-cabrio-71562045.htm%5B/quote%5D
Is de ex-wagen van Terrum.[/quote]
Yes, dan is mijn geheugen toch nog niet zo slecht. Durfde het niet te vermelden met de kans een kemel te schieten. 🙂
Toch raar dat een wagen waar zoveel in geïnvesteerd is, zowel qua tijd als qua geld, uiteindelijk bij een handelaar belandt met de naam X 🙂
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.