Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie
  • sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 1,224)
    • Zijn andere zoekertje is de goedkoopste range rover van het internet volgens hem.
      Ok niet veel voor een diesel lichte vracht hoge kmtoestand die zonder keuring wordt verkocht omdat zijn platen al binnen zijn…

Die oldtimer staat te koop met de foto’s van vorige eigenaar uit Nederland?
      Hoeft niet veel te zeggen maar mijn inziens had hij wel de moeite mogen doen om nieuwe foto’s te maken.
      Er staat dat een overname mogelijk is.
      Dus dit is een handelaar, die particulier zonder garantie verkoopt?

Wel raar dat hij een voertuig zou overnemen(handelaar), maar dan die range zonder keuring verkoopt?
      Kan wel zijn dat hij geen handelaarsplaten heeft maar op zich iets waar je toch effe moet op doorvragen hoe het nu juist zit.

bedankt, wagen zou nu ingeschreven zijn in België

https://ovi.rdw.nl/
          Vervaldatum APK 11-03-2014
          Datum eerste toelating 27-09-1979I
          Datum tenaamstelling 01-04-2005
          Tijdstip tenaamstelling 14:05
          Datum eerste afgifte Nederland 22-06-1998

Is niet meer apk gekeurd, en zie ook dat de wagen als geexporteerd staat geregistreerd. De vorige eigenaar had hem vanaf 2005 en origineel komt die uit het buitenland.
          Dat kan je hieruit af gaan leiden met een snelle blik

http://www.kapaza.be/nl/porsche/carrera-3-2-88181173.htm

Ik had begrepen dat er in NL iets is waar je iets van historie van een wagen kan terugvindne
            obv de nummerplaat.

Iemand een idee hoe dit juist werkt?

Amai, alles inbegrepen zou hij dus 150.000 euro mogen kosten …. klik

Ook nog een bekende klik

Het leven is aan de rappe he! En dan met een Turbo … ik verschiet er niet van!

haha, hij is al weg…. Klopte niet volgens mij 😕

@newbie … de link werkt niet bij mij “niet meer beschikbaar”.
                    Kan je nog eens proberen?

Die wil ik…. :

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=258928368&asrc=st|as

Prijs klopt toch niet voor een Turbo? Ik zie wat over het hoofd hé, maar wat?

[quote=”Sensa911″ post=179477]@bladerunner … wist ik maar wat ik wou, dan stond t’em hier binnenkort voor de deur!!! *luv

Luchtgekoeld *luv , watergekoeld :happydance: … low cost 996 :happy: , iets duurdere 997 :relaxman:

[/quote]

same here… Keuzes moeilijke keuzes….

Heb horen zeggen dat 996’en rapper verkocht geraken dan 997 omdat de prijs aantrekkelijker is, maar denk dat sommigen dat hier wel zullen tegenspreken 🙂

S2

Nochtans heb ik de indruk dat de 996 4S aan een remonte begonnen is, bij Van Beurden staat er zelfs al een exemplaar van 40K Euro.

En in het algemeen zie ik de prijzen van een goede 4S eerder stijgen dan dalen, al is het heel traag. De gewone 996’en volgen deze trent helaas nog niet 🙁

Harde realiteit vrees ik. Hier in Italie staan er, alleen al op autoscout24, momenteel 7 te koop onder de 25.000 euro.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 1,224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.