Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie

• Kris Deboeck
    Deelnemer

sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 1,224)
      • Kan ik alleen maar beamen : zaken & familie/vrienden = komen vodden van (oftewel : je bent je centen kwijt 🙁 )

Neenee, het aloude gezegde: doe geen zaken met vrienden of familie :puke:
          Compleet niet Porsche gerelateerd :up:

Bedoelen jullie met “in ‘t zak gezet” dat jullie een wagen met veel kosten aan gekocht hebben?

PB

Jammer genoeg ook ne keer in ‘t zak gezet, maar ik heb der nog ene bal aan overgehouden. 😉

Boxster weg en huppa… :engeltje: :drink:

Was ik niet in ‘t zak gezet geweest waardoor ik bijna geen bal meer heb was ik er al achter :bounce:

PB

[quote=”Mushroom” post=176513]Als deze klopt…
                  Mooie kleurencombi :coolness:

Click[/quote]

Koop ik me net een 911 komt meneer met deze op de proppen… :bounce:

[quote=”Mushroom” post=176513]Als deze klopt…

Click[/quote]

Zelf redelijk goedkoop als je tegenwoordig die vraagprijzen ziet :coolness: :coolness: :coolness:

+1

Komt nog bij dat de auto al 11 (!!!) jaar niet meer van zijn plaats geweest is noch gestart.
                      Je wil niet weten wat je dan gaat tegenkomen :bounce:
                      “Wordt verkocht zonder te starten” Hij zal wel weten waarom :think:

[quote=”danny” post=176479]@ bladerunner , kent ge de wagen ?[/quote]

Neen, ik ken de wagen helemaal niet, maar ik vind een ’73 Porsche die omgebouwd is naar een breedbody impactmodel met dan nog eens mottige velgen eronder en waar men dan nog eens 22500 euro voor vraagt, een verneukte bak.
                        Maar misschien was dit 11 jaar geleden hip, alhoewel…. :engeltje:
                        Mijn mening. :salut:

Als deze klopt…

Click

Daar hoef je em niet voor te kennen. Dat zie je zo al :coolness:

@ bladerunner , kent ge de wagen ?

Serieus verneukte bak, en dan die prijs :wtf: :wtf:

Is een omgebouwde pre-impact. En turbolook bestond toen niet 😉

3.2 wtl zijn gemaakt van 84 tot 89

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 1,224)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.