Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie

• Kris Deboeck
    Deelnemer

sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 1,224)
      • Iemand een idee van de deze

http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-turbo-look–86987481.htm

Is de kleur die ik wil, turbolook is wel cool, nadeel kan zijn de lange stilstand
        maar de prijs is nog bespreekbaar.

De turbolook zou origineel zijn kan dit voor een wagen van dit jaartal?

Maar voor zo’n hoofdprijs (189K) zou je toch een strakke auto mogen verwachten, of niet dan??? :wtf: :coolness:

Die 4S in Italië :respect2: :popcorn: :coolness:

[quote=”Mushroom” post=176297]Waarschijnlijk.
              En dan is’t aan de slimme om de hype over te slaan (tenzij je een zaakje kan doen) en zo’n moddervette 996 Turbo of 4S te kopen :driver:[/quote]

Turbo of 4S, idd lekker:-) in Italie, voor 26000eurookes… – http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=246789811&asrc=st – ik heb er al honderden keren naar staan loeren… prachtige daily toch! Al lijkt een 968 als daily me ook wel iets, mss niet alledaags, maar pop-up lights hebben wel iets, en een 928GTS die slurpt echt te veel…

Het probleem met zulke prijzen is dat het binnenkort afgelopen is voor de liefhebber en dat deze wagens alleen nog gekocht gaan worden door beleggers die geen fuck geven om een wagen.

Waarschijnlijk.
                  En dan is’t aan de slimme om de hype over te slaan (tenzij je een zaakje kan doen) en zo’n moddervette 996 Turbo of 4S te kopen :driver:

[quote=”Goof” post=176257]De prijzen swingen tegenwoordig wel serieus de pan uit, iedereen denkt dat hij op goud zit en handelaars pikken daar graag hun graantje in mee, waardoor de stijging alleen maar harder gaat. Het begint stilaan op een bubble te lijken. Ik vraag mij af of er ook effectief zotten te vinden zijn die zo een prijs willen betalen.[/quote]

zo gaat het ook in het Volkswagen wereldje.

T1’s worden onbetaalbaar. Ik zie de zeldzaamste exemplaren in Amerika de revue passeren voor up to 150 000 USD. Het blijven VW’s denk ik dan.
                    2 jaar geleden een supermooie T2 Westfalia verkocht (zie foto in voorstel topic). Nu zie ik gelijkaardige busjes, in veel minder mooie staat, verkocht worden voor 30% meer.
                    Het verhaal van vraag en aanbod, met een vleugje hype erover?

Europese versie, 100 % origineel ……… €189.950 :bounce:

DUUR.jpg

DUUR2.jpg

Bij mijn weten heeft er nooit Carrera in dit lettertype op dit model gestaan, en die 2 kleurige pinkers/standlichten in de voorbumper heb ik nog nooit gezien :think:
                      Voor die prijs mag ie zo uit de folder komen :coolness:

[quote=”bully” post=176185]klikhierop

Eigenlijk koop je dus een niet matching numbers 964 voor 2x de prijs van een 964 !?!!?!?

laat ze maar stijgen, vooral die WTL’s dan :happydance:

Al de rest mag betaalbaar blijven……..tot ik er nog ééntje heb 😀

Daar heb je overschot van gelijk in! De prijzen swingen tegenwoordig wel serieus de pan uit, iedereen denkt dat hij op goud zit en handelaars pikken daar graag hun graantje in mee, waardoor de stijging alleen maar harder gaat. Het begint stilaan op een bubble te lijken. Ik vraag mij af of er ook effectief zotten te vinden zijn die zo een prijs willen betalen. Ik ben blij dat ik (in mijn ogen) nog net op tijd eentje heb gekocht. Moesten de prijzen dan toch verder stijgen, ben ik er toch al aan gekoppeld voor het geval ik nog ooit een andere wil kopen.

http://www.thegallerybrummen.nl/en_EN/autobedrijf/collectie/8109598/details.html

Het is leuk dat wagens in waarde stijgen maar op den duur is de pret er toch wel flink af. Dit mag dan een zeer zeer mooi exemplaar zijn met idd de 2.7RS motor, maar pff wat een som geld weeral.

[quote=”de_koen” post=175281][quote=”Mushroom” post=174920][quote=”peter993″ post=174859]@mushroom: vandaag ben ik gaan kijken naar die groene 964 en heb ik toegeslagen. Volgende week foto’s.
                                [/quote]
                                Nice!
                                Gezond jaloers!! :first:[/quote]

http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-964-86456749.htm

terug te koop ?[/quote]Sinsdien niets meer van peter993 vernomen. :think:

Toch even lullig doen, zo kwam ik deze ook tegen, een geweldige wagen lijkt me!!

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/porsche-964-1994-porsche-c4-widebody-coupe-wimbeldon-green-kinnelon/197395410.html?

Tot heden had ik de overtuiging dat je als speciale modellen 964 in 1993 de Jubi 30 jaar 911 (coupe 3.6, 4 wd, 3.3 turbo wide body) had en de WTL (cabrio 3.6, 2 wd, apart model cabrio 3.3 turbo wide body) had.

Maar het blijkt dus dat er nog een stuk meer coupe 3.6, 4 wd, 3.3 turbo wide body zijn gemaakt. Maar dan dus zonder de 30 jaar 911 embleempjes, ofwel het zijn exact dezelfde wagens!!! :coolness: :coolness: :coolness:

[quote=”luc993cabrio” post=176125]http://www.nederlandmobiel.nl/tweedehands-auto/porsche/911-964-carrera-4-coupe/4142641
                                    :wtf: :wtf: :wtf:[/quote]

Als het een JUBI was, en dan met deze km stand…. ok.
                                    Maar dit 😯

En dit komt er ook nog bij ….
                                    De bijkomende afleveringskosten bedragen € 1.595,=.

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 1,224)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.