Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie

• Kris Deboeck
    Deelnemer

sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 1,224)
        • de 964 gaat de 993 nog overtreffen in prijs zeker

En dan nog durven….
            “Bijkomende Afleverkosten: € 1.595”
            Bah ja…. Terwijl we toch bezig zijn!..

Met die 1 eraf is dat dan weer erg goedkoop voor een WTL 😯

De 1 is hier hopelijk te veel 😯

Is reeds herspoten, colorchange omdat de eigenaares dit een mooiere kleur vond :happy: :coolness: :popcorn:
                    Gewoon de kleurcode van de boek opvragen…. :popcorn: , been there, done that…. Nu staat ie boj een handelaar die zijn geluk probeert bij een onwetende…..

Lijkt mij een koopje, ne 4S met 70k ?
                      Of mis ik iets (buiten het wat “aparte” interieur)

http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-996-4s-tiptronic-70000km-200648257.html

Wij hebben hier onlangs een Peugeot 205 GTi laten keuren voor oldtimer. Er is idd geen GVA nodig..

ok, wie gaat dus es kijken!! weten we weeral meer 🙂
                          ben echt benieuwd hoe die motor er onderaan uitziet, effe buikliggen zal vereist zijn 🙂
                          Dit zal idd een redelijk standaard geleverd 4s zijn….2005 had naar verluid wel nog de issue van de ims en rms die zééér aanwezig waren, was trouwens het eerste jaar dat de 4s uitgeleverd werd! Nieuwsgierig 😆

32500€ voor een 997 4S is toch een zeer scherpe prijs als alles klopt aan die wagen, zelfs met die beperkte opties.
                            En Sportchrono maakt weldegelijk een verschil op een handgeschakelde :salut: :salut: :salut:

Lijkt me qua extra’s een zeer kale wagen. Geen sportuitlaat, geen electrisch verstelbare zetels, geen verwarmde zetels (alhoewel dat voor de coupe mss niet echt nodig is), geen multifunctioneel stuur, geen sport chrono, wel pasm, cruise control, bose en zwartgelakte velgen …. Ik vind 32500 dan schappelijk qua prijs maar wel nog aan de hoge kant. Niet veel kms ok, maar die wagen heeft dan ook meer stilgestaan dan gereden.

Voor 49000 km vind ik die zetel toch al goed doorgezeten…?

Weinig pit, met 355pk?
                                  Volgens mij maakt de sport chrono weinig verschil op een handgeschakelde
                                  Prijs van 32.5k euro voor 49k kms lijkt mij idd (verdacht?) scherp

is dat zo een groot verschil?
                                    32,500euro is wel geen prijs meer voor een 997 4s met 50tkm natuurlijk…..is al deftig in prijs gezakt, ben wel benieuwd wat hier niet klopt???

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 1,224)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.