Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

  • Maker
    Discussie
  • sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 1,224)
    • Ik denk dat dit zowat de goedkoopste van europa is…. 997 4s met minder dan 50tkm voor 35.000€ :engeltje:
      http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=253808395&asrc=st|as

        [quote=”de_koen” post=174936][quote=”kleinekastenteufel” post=174908]Betreft het hier dan een 964 (car. 4) van 1989? :salut:[/quote]

        tiptronic, dus C2… stond als ik mij niet vergis voor 10k minder te koop in FR een tijdje terug :sarcastisch[/quote]

        Kan er dan sprake zijn van O-platen? :coolness:

            Mijn buurman is naar deze gaan kijken:
            http://stocklist.gocar.be/go.to/modix/3,1,qbba37mj/stock.nlbe.html?customer=1-22395-904855&max=10&manufacturer=47&version=300

            Iemand bekend met dergelijke kit?
            Persoonlijk ben ik er geen fan van, maar voor de rest lijkt de wagen ok.

              [quote=”kleinekastenteufel” post=174908]Betreft het hier dan een 964 (car. 4) van 1989? :salut:[/quote]

              tiptronic, dus C2… stond als ik mij niet vergis voor 10k minder te koop in FR een tijdje terug :sarcastisch

                Idd! ruzie
                Moest er direct aan denken als ik de foto van Peter993 zag 😥
                Otoh… Jij had me al op één en ander gewezen, Snoer vervolgens ook, en toen hij dan bijna de brug niet opgeraakte om de onderkant te bekijken (startproblemen) dan wist ik dat ik ‘m moest laten staan.

                PB

                  @Mush en dat allemaal omdat je die dennengroene van mij niet mocht kopen?! tssssss

                    [quote=”peter993″ post=174859]@mushroom: vandaag ben ik gaan kijken naar die groene 964 en heb ik toegeslagen. Volgende week foto’s.
                    [/quote]
                    Nice!
                    Gezond jaloers!! :first:

                      Heel mooi exemplaar, Peter! Gelijkvormigheidsattest heb je met een O-plaat inderdaad niet nodig.

                        Betreft het hier dan een 964 (car. 4) van 1989? :salut:

                          Nice One Peter993!

                          S2

                            Als je met een O-plaat gaat rondrijden, is een gelijkvormigheidsattest bij mijn weten niet nodig.

                              [quote=”S2″ post=174861]Dus die Belgische nummerplaten die erop hangen op de foto’s, dat klopt niet? Dat zijn dan nummerplaten van een andere wagen die hij erop gehangen heeft …

                              Te volgen weg:
                              – Met je aankoopfactuur en het Franse inschrijvingsbewijs naar de Douane voor een vignet 705
                              – Vervolgens naar je verzekeringsmakelaar voor een verzekering op chassisnummer
                              – Met de nummerplaten van je daily erop naar de keuring voor verkoop om een stempel van de keuring op je vignet705 te krijgen.
                              – Dan naar de DIV op een dag dat ook de Douane aanwezig is (even checken op de website) en een nummertje trekken voor de inschrijving van een geïmporteerd voertuig.
                              – De volgende dag belt de postbode aan de deur, met je oldtimerplaat en de vraag om even af te rekenen 🙂

                              Verbeter me gerust als ik een fout maak :)[/quote]

                              Dank u voor de info. Moet ik dan nog ergens een gelijkvormigheidsattest aanvragen?
                              De nummerplaat is idd van zijn vorige wagen.

                                [quote=”peter993″ post=174859]964 en heb ik toegeslagen. [/quote]Mooie bak, gefeliciteerd :coolness:

                                S2

                                  Dus die Belgische nummerplaten die erop hangen op de foto’s, dat klopt niet? Dat zijn dan nummerplaten van een andere wagen die hij erop gehangen heeft …

                                  Te volgen weg:
                                  – Met je aankoopfactuur en het Franse inschrijvingsbewijs naar de Douane voor een vignet 705
                                  – Vervolgens naar je verzekeringsmakelaar voor een verzekering op chassisnummer
                                  – Met de nummerplaten van je daily erop naar de keuring voor verkoop om een stempel van de keuring op je vignet705 te krijgen.
                                  – Dan naar de DIV op een dag dat ook de Douane aanwezig is (even checken op de website) en een nummertje trekken voor de inschrijving van een geïmporteerd voertuig.
                                  – De volgende dag belt de postbode aan de deur, met je oldtimerplaat en de vraag om even af te rekenen 🙂

                                  Verbeter me gerust als ik een fout maak 🙂

                                15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 1,224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.