Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie
  • sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 1,224)
    • @mushroom: vandaag ben ik gaan kijken naar die groene 964 en heb ik toegeslagen. Volgende week foto’s.
      Het is een uit frankrijk ingevoerde porsche waarvan alle formaliteiten nog moeten gebeuren. Het is de bedoeling dat ik hem op oldtimernrplaten zet. (Geen gelijkvormigheidsattest aanwezig, enkel frans inschrijvingsbewijs). Kan iemand mij zeggen wat de te volgen weg is of waar ik dit op het forum kan vinden? Thx

Niks roest, alleen wat oxidatie.
        :drink:

F

Als je de roest niet ziet is het toch roestvrij hé 😉

Haha roestvrij, schitterend! Je moet het maar durven.. Dezelfde handelaar als een paar pagina’s terug.

Een nulleke vergeten zeker !?

Wat vind je hiervan dan : http://www.koopjeskrant.be/zoeker/auto/736108/porsche-356-cabrio-1957-zwart/

Wie trapt daar uberhaupt in ?!

vandaag super vondst gedaan, mijn droomauto voor 12.500 euro

[/url]http://www.koopjeskrant.be/zoeker/auto/727159/porsche-911/#Info]911 van 1971 voor 12.500 euro[/url]

ik dacht dat is de mijne. Wordt waarschijnlijk verkocht door gepensioneerde van 99 jaar die geen internet heeft. :drink:

als ge dan google laat zoeken op gelijkaardige afbeeldingen komt ge hier uit

911 van 1971 geveild voor 81.000 pond

ik begin stillekes mijn vertrouwen in de mensheid te verliezen…. :bounce:

😯
                      Dennengroen als ik me niet vergis *luv
                      Daar 3-delige RH Cuprads op en gaan!
                      Ne ’89er, dus (waarschijnlijk) goedkope inschrijving. AKK en toeslaan, indien nog wat reserve achter de hand, gewoon toeslaan 8)

Kent iemand deze: http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-964-86456749.htm

Ga er binnenkort naar kijken en hoop dat ik er eindelijk terug ene heb. Duurt mij nu uiteindelijk toch een beetje te lang, die zoektocht. Wil gewoon rijden :driver:

Voor wie zijn “man-cave” wilt pimpen: flitsende neon logo verlichting. 🙂

There’s a sucker born every minute :salut: 8)

en een mens denkt: “zo’n UK verhaal, daar trapt toch niemand in.” Tot mij pa dit weekend wist te vertellen dat zijn buurman* 9000 euro kwijt is aan een nooit geleverde Nissan, “this car was a gift from my ex-husband. we are not together any more, and i want to get rid of all things from him.”

Langs de andere kant: mensen die met een Nissan willen rijden kunnen niet hard genoeg gestraft worden 😀

* volgens mijn 80 jarige pa “nen patapouf zo dom als ‘t paard van Christus”

Lijken zelfs nog foto’s van bij Auguste. Waarschijnlijk weer iemand die naar de UK verhuisd is en z’n Porsche ginder niet kwijt raakt… gekregen als geschenk van zijn vrouw… te veel herinneringen… mag weg voor een prikje… transport op voorhand te betalen…

Advertentie is al verdwenen…
                                  Fake waarschijnlijk 😕

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 1,224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.