Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie
  • sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 1,224)
    • Man man, wat een gedrocht :bounce:
      Je moet er inderdaad niet aan denken wat dat desondanks gekost heeft om hem zo te ver :censored:
      Had al die energie, geld en tijd in het restaureren geïnvesteerd geweest had daar nu een begerenswaardige auto gestaan die bovendien een veelvoud van deze vraagprijs zou opbrengen.

denk dat die al genoeg gestraft is want je wil wss niet weten hoeveel dat grapje gekost heeft…

[quote=”stefx911″ post=174278]als je dan weet wat een 73 in originele staat nu gaat…

http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-targa-look-993-arriere-de-la-turbo-86369148.htm%5B/quote%5D

Zullen we hem vierendelen of gewoon met zijn kont omhoog aan Elio presenteren. :what:

als je dan weet wat een 73 in originele staat nu gaat…

http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-targa-look-993-arriere-de-la-turbo-86369148.htm

PB

[quote=”Goof” post=174215]Staat bij garage Dieter Kuipers. Heb al verschillende mensen gehoord die daar zijn gaan kijken en die zich snel hebben omgedraaid. [/quote]

+1

[quote=”youyou” post=174242]staan inderdaad redelijk dikwijls Porsches te koop bij hem en heb toch al gemerkt dat er ook geregeld afgeleefde modellen bij zijn of niet zo correct behandelde beauty’s[/quote]

afgeragde bakken 1 voor 1.

Back to the future, the Porsche edition.

S2

Bouwjaar 1991 en op oldtimer platen???? Hoe doe je dat? De laatste keer dat ik keek waren we nog maar 2014 🙂

Ook deze staat bij hem. Een 964 van 1991. Iemand die de wagen kent of er iets meer kan over zeggen?

http://www.kapaza.be/nl/porsche/zeer-mooie-porsche-964-86356689.htm

staan inderdaad redelijk dikwijls Porsches te koop bij hem en heb toch al gemerkt dat er ook geregeld afgeleefde modellen bij zijn of niet zo correct behandelde beauty’s

Of aan mensen die er niets van kennen…. Voor velen is een porsche een auto met die badge….

Staat bij garage Dieter Kuipers. Die heeft heel regelmatig van die Amerikaanse Kelly’s staan die eigenlijk op niks trekken en waarvan hij zelf niet weet of ze technisch in orde zijn. Als je gaat kijken, neem dan zeker iemand mee die er iets van kent! Heb al verschillende mensen gehoord die daar zijn gaan kijken en die zich snel hebben omgedraaid. Maar hij geraakt ze toch ook kwijt, dus er zullen ook wel exemplaren tussen zitten die prijs-kwaliteit OK zijn.

Afblijven als ik mag kiezen, aan die auto is bijna niks nog origineel en als ik zie wat die gasten allemaal te koop aanbieden

[quote=”tttoon” post=174131]Volle revisie door de facteur! Bj. 1881![/quote]

Het is dan ook een “oldtaimer” 😀

Iemand een mening over deze.

Prijs lijkt me mee te vallen. Zal wel opnieuw gespoten moeten worden
                                en andere velgen niet echt mijn stijl :puke:

http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-86336320.htm

[quote=”993″ post=174122]Hoe….is die van U ook ne vuilbak :what: :what:[/quote]

Nee nee zeker niet . Ik bedoelde onze echte vuilbak hé niet de *porsche :happy:

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 1,224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.