Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3
- Dit onderwerp bevat 1,224 reacties, 156 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 2 maanden geleden door icepo.
-
MakerDiscussie
-
24 november 2013 om 19:51
sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.
-
MakerDiscussie
-
@bladerunner … wist ik maar wat ik wou, dan stond t’em hier binnenkort voor de deur!!! *luv
Luchtgekoeld *luv , watergekoeld :happydance: … low cost 996 :happy: , iets duurdere 997 :relaxman:
Ik kwam daarnet dit tegen … en ik zie mezelf hiermee al naar huis rijden!!! :driver:
Djezus, zoveel keus! Gelukkig zit ik nog hier even in Italie en kan ik nadenken! Ik probeer me aan mijn plan te houden : in Belgie kopen, wachten tot februari 2015 maar wel gekocht hebben voor eind april 2015 en daarvoor goed nadenken om niet met de verkeerde thuis te komen. Maar de strijd tussen het verstand en het hart is hard!
Het moet me wel van het hart dat ik veel inspiratie haal uit dit forum en er lopen bij die forummers blijkbaar wel bijzonder hulpvolle en sympathieke gasten bij! Als het zover is, doe ik zeker mee aan een samenkomst. Misschien moet ik er dan zelf eentje organiseren! Rond het Gardameer zijn er veel, heel veel tunnels. Prachtige uitzichten, bochten en bovendien in het najaar en het voorjaar nog rustig!! Had ik al iets gezegd over het lekker eten? :popcorn: … brrr mannen maken plannen! :drink:
@Sensa911: als je toch interesse hebt in een Targa nodig ik je uit om de mijne eens komen te bekijken, dan leg ik je graag de aandachtspunten uit waar je op moet letten, dan kan je ineens de charmes en de kwaliteiten van een luchtgekoelde leren kennen. :driver:
De man die daar misschien een ruwe schatting van kan maken is CabrioWim hier op het forum (van CCR in Hulst).
Mocht ik een wagen hebben om te restaureren, zou ik het ook daar laten doen. Als ik zie hoe ze een vriend zijn 914 hebben aangepakt, wow, da’s echt vakwerk.
Ja, 20k is zakgeld in Porsche restoland … daarom meteen het beste kopen dat je kan krijgen want na goedkoop kopen vallen de lijken al gauw uit de kast, dat is mijn mening zeker als je er zelf niet kan aan werken … en voor een targa zeker een kenner meenemen 😉
Misschien een onmogelijke vraag, maar als onnozele nieuwkomer stel ik ze toch.
Stel, ik koop deze wagen en wil deze in quasi perfecte staat krijgen : motor gereviseerd, carrosserie netjes herspoten. Wat budget moet ik daarvoor voorzien??
Opgepast, ik wel nog jaren rijden zonder problemen en wil dus alles professioneel gedaan hebben. Ikzelf ken nog niet het verschil tussen een vijs en een moer dus ik moet alles laten doen.
Iemand een idee?Neen, niet weer een Porsche van deze verkoper … dit moet zo onderhand de populairste verkoper in dit topic zijn 🙂
Maar hij moet volgens mij wel een mooie omzet draaien aangezien er toch heel regelmatig nieuwe wagens te koop staan.
Ga gewoon even terug naar pagina 80 (nog niet zo lang geleden) van dit topic 😉
Iemand kennis of commentaar over deze:
http://m.kapaza.be/nl/vi/87872586.htmGrtz.
Voor de laatste luchtgekoelde Porsche valt dat wel mee :loser:
Wel een mooi kleurke
Prijzen zitten in de lift maar dit is toch wel ZWAAR overdreven hé
[quote=”Egothan” post=179135]http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-gt2-87782609.htm
hoeveel eigenaars zou deze reeds gehad hebben?[/quote]
Die dacht waarschijnlijk dat hij het koopje van zijn leven deed 🙂 Een GT2 voor een prikje. Tot hij ontdekte dat hij een hele dure 3.4 gekocht had 🙂
Naar het schijnt ging zijn batterij altijd plat :relaxman: 😀 :happy:
[quote=”WES-RS” post=179155]Ouch, van afschrijven gesproken. :wtf:[/quote]
eerder broekscheuren :ass:
[quote=”Egothan” post=179135]http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-gt2-87782609.htm
hoeveel eigenaars zou deze reeds gehad hebben?[/quote]
denk dat die hem nog geen maand heeft :think:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.