Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie
  • sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 1,224)
    • Ik ken de wagen niet dus wil helemaal niks afkeuren !
      Gewoon, wat mij bij het bekijken van de foto’s opviel is dat die wagen buitenkant er verdacht proper uitziet dus je zou denken aan een totaal resto of een exemplaar waar uitermate goed zorg voor gedragen is .
      Als we dan de foto’s van de onderkant motor bekijken verwacht je eenzelfde netheid te zien en dat is het niet !
      Dat wil niet zeggen dat hij slecht is maar het beeld klopt in mijn ogen ergens niet , achterarmen ,binnenkant velgen ,leidingen enz . zien er helemaal niet proper uit, de verf ligt er van alle kanten af , dat achterste stuk onder de bumper heeft ooit betere dagen gekend en het lijkt erop dat er wat extra elektrische draad tegen de uitlaat gelegd is .
      Je zou haast denken dat de foto van de motor bij een andere wagen hoort .

Uitlaat werd idd aangepast. Verder zie ik niet echt een probleem.

Maar alle opmerkingen zijn welkom.

Het verschil zit em in de uitlaat. Geen warmtewisselaars.

J

Python +1

vergelijk eens met deze…

underside-mw.jpg

Wat vinden jullie van deze? Maar 90 cabrio’s jubilé van gemaakt.

Wat vinden jullie van deze? Maar 90 jubilé gemaakt.

[quote=”python” post=172892][quote=”GregOrgy” post=172773]
                  Wagen is in topstaat, daarom dat ik hem wil meepakken.
                  Motor werd wel wat aangepast, maar nu rijdt de wagen super.[/quote]
                  De wagen zal misschien wel super rijden maar ik vind hem eerlijk gezegt er vanonder niet zo super uitzien .

wat dan als ik vragen mag?

voor die prijs staat hij hier in België…

[quote=”GregOrgy” post=172773]
                      Wagen is in topstaat, daarom dat ik hem wil meepakken.
                      Motor werd wel wat aangepast, maar nu rijdt de wagen super.[/quote]
                      De wagen zal misschien wel super rijden maar ik vind hem eerlijk gezegt er vanonder niet zo super uitzien .

Moest ik een kennis met geld hebben, wist ik het ook wel… :mrgreen:

Ziet er niet mis uit om verder te verbasteren tot een knap Singer projectje.
                          Moest ik het geld en de kennis hebben… :think:

Iemand met deze handelaar al ervaring?

http://www.kapaza.be/nl/li?id=1345399

Staat me iets van voor dat deze hier een hele tijd geleden als eens is gepasseerd.

De 911 van 1976 zegt me wel iets met de nodige prijsdaling.

+10%+21% + shipping,en dan nog 2 jaar wachten voor oldtimer,of een zenuwslopende procedure doorlopen…..of een achterpoort 🙂

Mooi een echte Bad Boys

Maar gaat ge niet bijna evenveel kwijt zijn eens hij hier rondrijd?

Turbo blijft toch het supermodel.

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 1,224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.