Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3
- Dit onderwerp bevat 1,224 reacties, 156 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 4 maanden geleden door
icepo.
-
MakerDiscussie
-
24 november 2013 om 19:51
sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.
-
MakerDiscussie
-
klikhierop Laat de auto daar keuren, is de originele porsche dealer. Kost 200 maar dan weet je ook alles.
[quote=”bully” post=171364][quote=”peter993″ post=169638]
Wat die tiptronic betref, ik ben op zoek naar een 964, mag een tiptronic zijn.[/quote]Is deze wat voor je? klikhieropAbsoluut!!! Ziet er goed uit.
[quote=”peter993″ post=169638]
Wat die tiptronic betref, ik ben op zoek naar een 964, mag een tiptronic zijn.[/quote]Is deze wat voor je? klikhieropIs er iemand die iemand kent in de regio brugge – oostende die een aankoopkeuring kan doen? ( tegen betaling natuurlijk)
deze link werkt mssch beter 😳
(ik bedoel hierboven)wie wil investeren in bilsteins enz…, velgen, ik ben geen kenner maar die schokdempers en die velgen blijken een koopje om verder te verkopen
http://www.moyersoen.be/ords/f?p=2008:11:::::P11_AUCTION_ID:5826mooie kleurstelling, goede opties….was blijkbaar wel origineel grijs en opnieuw gespoten naar blauw….elke keuring is wel toegestaan! Als alles klopt met onderhoud, staat en km is het nog niet zo slecht????
koopje van het jaar :first: :first: :happy:
964 Rs lightweight
Mooie crème 911 Targa SC, oorspronkelijke toestand:
http://www.matchingnumbers.nl/1979-pors … u-version/
Koopje aan 21.800€?[quote=”john.beton.” post=170338]
mijn oldtimer is gekeurd met kuipzetels en rally gordels en geen enkele opmerking erover gekregen.[/quote]Ja idd, als oldtimer lijkt me dat sowieso geen probleem. Maar om deze als niet oldtimer zijnde in het verkeer te krijgen, dat lijkt me quasi onmogelijk. En dan heb ik het voornamelijk over het motorgedeelte. Je moet er niks van kennen om te zien dat dat niet origineel is. 😉
kan ook voor jongere wagens en Divisie 1 heeft groene keuringskaart.
mijn oldtimer is gekeurd met kuipzetels en rally gordels en geen enkele opmerking erover gekregen.In geval van een O-plaat zullen er idd wel omwegen zijn maar dit is oorspronkelijk een 964 van ’93 en dat verhaald ligt denk ik wat moeilijker! 😉
Edit: heel goed ben ik ook niet op de hoogte maar mogen kuipzetels sowieso niet in een oldtimer dan?
Een achterpoort voor de “omgebouwde wagens” is een geel boekje aanvragen op divisie 1.
Zo kan je uw O plaat behouden en op de openbare weg blijven rijden met rolkooi en kuipzetels. Je kan dan zelfs ASAF wedstrijden rijden indien u beschikt over de juiste vergunning.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.