Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3
- Dit onderwerp bevat 1,224 reacties, 156 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 4 maanden geleden door
icepo.
-
MakerDiscussie
-
24 november 2013 om 19:51
sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.
-
MakerDiscussie
-
[quote=”peter993″ post=169134][quote=”911cabriog50″ post=168601]een beetje condens :coolness:
er zal nog wel meer boven water komen bij nadere inspectie vrees ik 🙄
ben er bijna zeker van dat die 100 à 200.000 km meer gelopen heeft, onderhoudsboekje of niet :lol:[/quote]Aan vochtproblemen kan iets gedaan worden, maar aan 100000 of 200000 km meer gelopen dan op km teller, das iets anders. Hoe kom je erbij dat die zoveel meer km zou hebben?[/quote]
Moet er al niet meer over nadenken, is verkocht 🙁
http://www.kapaza.be/nl/andere-accessoires/porsche-911-sc-3-0-targa-1979-84566428.htm
Nog eentje die van de paddo’s moet wegblijven…
Als de prijzen zo blijven evolueren, stop ik binnenkort met werken….[quote=”911cabriog50″ post=168601]een beetje condens :coolness:
er zal nog wel meer boven water komen bij nadere inspectie vrees ik 🙄
ben er bijna zeker van dat die 100 à 200.000 km meer gelopen heeft, onderhoudsboekje of niet :lol:[/quote]Aan vochtproblemen kan iets gedaan worden, maar aan 100000 of 200000 km meer gelopen dan op km teller, das iets anders. Hoe kom je erbij dat die zoveel meer km zou hebben?
Afleveringskosten houden meestal in dat dan de auto nog een volledige (grote) beurt krijgt, en een halve tank benzine.
Kun je meestal van onderkomen in de onderhandeling.
Zo koop ik mijn auto’s altijd, zonder garantie en afleveringskosten.
Steek je zo’n 2500 euro in je zakken, maar staat dan wel in koop contract en moet je later niet gaan zeuren.Kan iemand evt verduidelijken wat “afleveringskosten” inhouden. Heb dat ook al tegen gekomen mbt porsches die in NL verkocht worden, maar ik weet niet wat dat inhoud en of je daar kan vanaf komen.
http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-2-7-rs-lightweight-190684467.html
Een koopje !
Wel opletten, komen nog afleveringskosten bij van1.595 euro
[quote=”mark986″ post=168701]meer fotos
997 4sziet er ni verkeerd uit?
kan er eventueel iemand naar gaan kijken? Is nogal zot om van Spanje effe over te vliegen, als ie ok is, akk bij porsche en :driver: :popcorn:
auto staat in koekelberg bij brussel/jette[/quote]denk met een bod van 36k dat ie kan gaan….
@ stefx911, hopelijk krijgt hij hem verkocht dan kan hij een goed fototoestelletje kopen om mooiere fotookes te zetten 😀
[quote=”dirk l” post=168791]Volgens mij helemaal niet van een *porsche
Lijkt me eerder iets van Smiths en dus van een Engelse auto :think:[/quote]
Awel …dat dacht ik ook al 🙂
Ik ben geen kenner maar hier dat lijkt me ook zo iets verdachts :think:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.