Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie

• Kris Deboeck
    Deelnemer

sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 1,224)
      • Ouch, van afschrijven gesproken. :wtf:

http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-gt2-87782609.htm

hoeveel eigenaars zou deze reeds gehad hebben?

geintresseerden had beter geweest, nogal amateuristisch overgekomen zeker? 😀

Dus als je vrouw zegt dat je een amateur bent, dan betekent het dat ze ook al een liefhebber heeft :happy:

Wim

[quote=”bzguy” post=179082]@ CabrioWim : kun je letterlijk zomaar daar binnenlopen en het bedrag van inzet betalen en alzo vb een auto kopen? [/quote]

Kun je zo inderdaad naar binnen naar het bedrag vragen waar hij voor gelaten word.

Dus bij biedingen kan het zijn dat het inzet (minimum) bedrag nog niet gehaald is, en wordt de koop ook niet gegeven.
                  Wat daar dus te koop staat, staat altijd een minimum bedrag op, en als ze dat voor de veiling zo kunnen verkopen is dat geen probleem.

Wim

Volgens Wikipedia is dit de omschrijving voor amateurs.

Amateur:
                    Een amateur (uit het Frans liefhebber) is iemand die een bepaalde vaardigheid op niet-professionele basis uitoefent.

Dus bij het roepen op de vrijdagmarkt bedoeld hij dus of er liefhebbers in geïnteresseerd zijn. 😉

[quote=”FirstP” post=179097]Dus als mijn vrouw zegt: “Wat ben jij toch een amateur in bed” dan is dat nog niet zo slecht bedoeld? [/quote]Dan moet je geen nederlandse vrouw hebben 😉

F

Dus als mijn vrouw zegt: “Wat ben jij toch een amateur in bed” dan is dat nog niet zo slecht bedoeld? :mrgreen:
                        Ik hou m’n hart al vast voor de reacties … :popcorn:

Je hoort dit bijvoorbeeld op de Vrijdagmarkt of in een openbare verkoop.

“Zijn er hier amateurs voor deze kavel”

Daarmee bedoelt men, “zijn er hier kandidaten”
                          :coolness:

die uitspraak kende ik ook niet, dus als je zegt amateur, bedoel je iemand geintresseerd :bounce:

@Cabriowim, ik denk dat Youyou bedoeld of er hier geen amateurs, personen zitten die geïnteresseerd zijn in die 944. Dit is Belgische uitdrukking voor “iemand geïnteresseerd?” :salut:

@ CabrioWim : kun je letterlijk zomaar daar binnenlopen en het bedrag van inzet betalen en alzo vb een auto kopen ? Moet je niet eerst afwachten tot de kavels/bieidngen gesloten zijn ?

Wim

Zijn geen amateurs of oplichters maar opkopers van bedrijven die over de kop gegaan zijn.
                                  Zitten hier ook bij ons op het terrein met een opslag waar ze veilingdagen organiseren.
                                  Je kunt er ook zo naar binnen lopen en kopen voor het bedrag van inzet,dus soms wel koopjes te doen. 💡

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 1,224)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.