Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3
- Dit onderwerp bevat 1,224 reacties, 156 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 4 maanden geleden door icepo.
-
MakerDiscussie
-
24 november 2013 om 19:51
sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.
-
MakerDiscussie
-
Kilometerteller van een oude Porsche staat er in de advertentie te lezen maar is dat ook zo ?
2dehandsziet er ni verkeerd uit?
kan er eventueel iemand naar gaan kijken? Is nogal zot om van Spanje effe over te vliegen, als ie ok is, akk bij porsche en :driver: :popcorn:
auto staat in koekelberg bij brussel/jettegitaar leerling van me heeft een 944 te koop staan:
[quote=”911cabriog50″ post=168597]als je ziet dat hij voor 26500 te koop staat en er nieuwe zetels in staan, nieuwe lak en lichtbak, dan heb ik eerlijk gezegd men twijfels over die wagen, dat kost toch ook al snel 5000 euro, denk dat de km’s dan niet kloppen… al kan ik mis zijn :hail:[/quote]
Dacht dat die prijs te wijten was aan het feit dat het een tiptronic was en deze niet erg gewild zijn, of ben ik mis?
een beetje condens :coolness:
er zal nog wel meer boven water komen bij nadere inspectie vrees ik 🙄
ben er bijna zeker van dat die 100 à 200.000 km meer gelopen heeft, onderhoudsboekje of niet 😆Ben zelf een aantal maanden geleden per toeval naar de wagen gaan kijken (staat op de weg tussen Sijsele en Brugge en neem dit traject vrij vaak). Toen was de lichtbalk nog niet vervangen en ook de zetels zagen er toen niet echt goed uit. De reden waaron ik niet verder heb gekeken was het water onder de vloermatten aan de bestuurderszijde (een beetje condens volgens de verkoper).
Mvg,
Giannials je ziet dat hij voor 26500 te koop staat en er nieuwe zetels in staan, nieuwe lak en lichtbak, dan heb ik eerlijk gezegd men twijfels over die wagen, dat kost toch ook al snel 5000 euro, denk dat de km’s dan niet kloppen… al kan ik mis zijn :hail:
[quote=”peter993″ post=168578]Iemand ervaring met een 964 tiptronic? Ik zie het ergens als een compromis om met porsche te kunnen rijden. Ik heb nl. last van mijn knieen en vrees soms dat de koppeling indrukken, die nogal hard is, uiteindelijk te pijnlijk zal worden. Graag jullie gewaardeerde mening daaromtrent. Het gaat over deze: http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-3-6i-coupe-tiptronic-84393455.htm%5B/quote%5D
Ken die 964 heb er 2 jaar geleden nog eens een ritje mee gedaan, is de laatste jaren niet veel mee gereden. Hij heeft de zetels vernieuwd nieuw laagje verf Nieuwe lichtbalk achteraan, ik denk wel dat het deftige wagen is. Ik heb het hem nog gevraagd in de tijd of dat hij niet wou verkopen maar wou op dat moment niet. Wat de Tip betreft ik kan niet vergelijken met een Man. rij zelf met 964 Tip en vindt zeer aangenaam.
+1 Chiepe :drink:
ik weet persoonlijk een 997 s die door de eigenaar voor 35k verkocht is (stond op het forum te koop, gaan kijken maar boxster nog ni verkocht). Nu staat deze bij iemand anders voor 39.995 te koop! Ik kan staan :censored: maarrrr ik had A: sneller moeten mijn auto verkopen of B: mijn ei leggen en zelf kopen…..
Sommige zien en kopen om daarna terug te verkopen met soms winst en soms verlies!!!
Zo ook een 997turbo bij opc knokke met 18,000km erop….verkocht naar een redelijk bekende handelaar en daar x aantal euro meer…. hij heeft em verkocht ettelijke maanden later maar het was een risico….en dat risico vergeet iedereen!!! Zoals andere vergeten dat wij ook moeten werken voor onze porsche etc te bekostigen, vergeet met hier soms ook dat sommige ook zo hun boterham verdienen of soms verliezen!
sorry voor de effe off-topic :popcorn:Iemand ervaring met een 964 tiptronic? Ik zie het ergens als een compromis om met porsche te kunnen rijden. Ik heb nl. last van mijn knieen en vrees soms dat de koppeling indrukken, die nogal hard is, uiteindelijk te pijnlijk zal worden. Graag jullie gewaardeerde mening daaromtrent. Het gaat over deze: http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-3-6i-coupe-tiptronic-84393455.htm
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.