Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie
  • sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 1,224)
    • Omdat zijn spoiler open staat en niet meer dicht kan :wtf: 😆 😈 🙄

Misschien zelfs zonder interieur en schade rechtsvoor :happy:

Iemand die liever niet via mail antwoordt en daarom zijn GSM-nummer vermeldt ?

250k km, en een verkoper die geen moeite doet voor een beetje uitleg, misschien een automaat of andere zaken die kopers afstoten en dan blijft hij staan

Koopje, slechts 313 zwarte (en 167 witte ) gemaakt, 1 van 200 Duitse zwarte M755, maar de oorspronkelijke flanellen sportzetels ontbreken:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/porsche-924-s-exklusiv-le-mans-tausch-m%C3%B6glich-lahr/191270637.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.modelDescription=s&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1985-01-01&maxFirstRegistrationDate=1990-12-31&maxPrice=25000&negativeFeatures=EXPORT

Flanel met turkoois streepje is verkrijgbaar, turkoois kunststof bies ook, maar de handbediende (“turbo-” of) sportzetels uit 1988 moeilijk? Latere modellen sportzetels kun je m.i. eigenlijk niet ombouwen.

Misschien ook het soort band?
                  Ik leg onder de 964 de Conti Sports. Zeer tevreden van.
                  Weet van bv Pirelli dat die veel sneller slijten, veel zachter rubber en daar zal die warmte idd niet veel goed aan doen.

[quote=”stefx911″ post=165761]Dan heb je pech gehad dank ik en voor de banden denk ik dat de sporing ofzo niet goed moet gezeten hebben.
                    Heb 4 jaar dagelijks met een C4 gereden en nooit problemen gehad. Banden bij mij hebben slijtage.
                    Moet het nog eens nazien maar denk zelfs dat ik met een set 40.000 km gedaan heb. Voorbanden slijten iets sneller dan bij een C2 en de achterbanden wat minder snel 😉
                    C4 niet meer of minder problemen dan een C2. Daar zou ik het zeker niet voor laten.
                    Belangrijke is dat de wagen gezond is, technisch in orde, geen roest…. en ongevalvrij.
                    Het vreten van banden kan bv ook een gevolg zijn van een ongeval en krom chassis…[/quote]

Ik deed 15000 km met een setje van 4 en had een rustige rijstijl. Toch waren ze dan helemaal op. Ik heb nog gelezen dat de achterbanden snel slijten, doordat de warmte in de wielkasten blijft en het rubber daardoor zacht werd en vlugger sleet. Ik dacht dus dat die vlugge slijtage daaraan te wijten was. 40000 km is aannemelijker dan 15000 km.

Vind het altijd geweldig om lezen ” volledig roestvrij ”
                      Haal die voorschermen er maar eens af :bounce:

Ik heb ook weinig weet van problemen met de overbrenging van de C4.

Dan heb je pech gehad dank ik en voor de banden denk ik dat de sporing ofzo niet goed moet gezeten hebben.
                        Heb 4 jaar dagelijks met een C4 gereden en nooit problemen gehad. Banden bij mij hebben slijtage.
                        Moet het nog eens nazien maar denk zelfs dat ik met een set 40.000 km gedaan heb. Voorbanden slijten iets sneller dan bij een C2 en de achterbanden wat minder snel 😉
                        C4 niet meer of minder problemen dan een C2. Daar zou ik het zeker niet voor laten.
                        Belangrijke is dat de wagen gezond is, technisch in orde, geen roest…. en ongevalvrij.
                        Het vreten van banden kan bv ook een gevolg zijn van een ongeval en krom chassis…

[quote=”stefx911″ post=165758]Waar hebben ze dat carrera logo nu toch geplakt???
                          Mogelijk de motorkap al eens gespoten.

Motorupdate? je bedoelt de dichtingen. Zeker niet door laten tegenhouden. Eerste modellen zijn dan weer gegeerd wegen geen DMF. Deze heeft dat al wel… denk ik.

Kan wel interessant zijn, als je op zoek ent zou ik zeker eens gaan zien.

Heel leuk een 964C4. De enigste productie 911 met manuele sperren 😉
                          Rechtstreekse afstammeling van de 953…[/quote]

Ik heb reeds een 964c4 gehad en heb er veel problemen mee gehad. Reed wel fantastisch (als hij reed). Daarom twijfel ik. Hij at ook banden aan de lopende band.

Waar hebben ze dat carrera logo nu toch geplakt???
                            Mogelijk de motorkap al eens gespoten.

Motorupdate? je bedoelt de dichtingen. Zeker niet door laten tegenhouden. Eerste modellen zijn dan weer gegeerd wegen geen DMF. Deze heeft dat al wel… denk ik.

Kan wel interessant zijn, als je op zoek ent zou ik zeker eens gaan zien.

Heel leuk een 964C4. De enigste productie 911 met manuele sperren 😉
                            Rechtstreekse afstammeling van de 953…

Kent iemand deze? Spreekt mij wel aan. Die motorupdate was toch maar voor de modellen vanaf 02/1992?
                              http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-carrera-4-964-187266719.html

scroll eens door deze foto’s, bizar, een asx met Porsche lichten en velgen?
                                http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=238532402&asrc=st|sr

Bwa, als ik goed zie is het laatse onderhoud in 2007 gedaan op 11tkm….
                                  Dus al in 7 jaar geen garage gezien etc
                                  Kosten voor achterstallig onderhoud en indien dat ie de laatste jaren heeft stilgestaan mss nog meer…. Lijkt een koopje maar kan heel zwaar tegenvallen!

15 reacties aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 1,224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.