Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie
  • sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 1,224)
    • Ben de wagen gaan bekijken toen hij nog geadverteerd stond als ’83. Is inderdaad een omgebouwde targa.

0

voor iemand die een cayman zoekt…. 14tkm bij opc valencia met approved garantie.
        http://www.coches.net/porsche-cayman-27-3p-gasolina-2007-en-valencia-29449239-covo.aspx

0

Nieuwe motor bij rs motors! Voor 20k mag het wel nieuw zijn!

0

euh, ruilmotor is dat dan eentje met veel meer km’s of is dat een nieuwe (zou me verwonderen voor slecht 20k). Heeft die dan een historiek?

0

Die 997 die mark heeft gepost lijkt me wel een heel goed koopje!

0
              Wim

Eerste 911 cabrio van Porsche werd in 1982 gepresenteerd en in 1983 op de markt gebracht dacht ik. 😳

Dus eerdere modellen van cabrio zullen waarschijnlijk omgebouwde targa’s zijn.

0

@luchtgekoeld bestond in 81 al een cabrio?
                  Ik denk dat dit een omgebouwde is, best chassisnr controleren.

0

Iemand die een RSR (look) project heeft of gewoon een dikke set velgen onder zijn oldie wil: BBS E50 8)

0

Inderdaad, ik heb de advertentie op Kapaza ook gezien. Volgens mij is het deze van (ex?) Kimbo. Even rondgekeken op het forum en vermoedelijk teruggevonden onder de hoofding :

Porsche 996 Car 4 cabrio manueel 1 maand 3 weken geleden

Verkoop niet doorgegaan… of koper wil er snel terug vanaf???

0

Is dit geen bekende 😉 ?

Ik dacht deze recentelijk te koop aangeboden gezien te hebben op dit forum :

Carrera 4 Cabriolet

Volgens forum-draadje was de wagen verkocht ; geen idee of het de nieuwe eigenaar is die de wagen (opnieuw, om welke reden dan ook) aanbiedt, of dat de verkoop uiteindelijk toch niet is doorgegaan ?

0

Geen BIV te betalen als de wagen op dezelfde eigenaar blijft staan. Hij heeft groot gelijk, onze staatsmannen zijn al gretig genoeg. :bounce:

0

neen, dit onderwerp over herinschrijven is al langsgeweest

0

schrijft hem uit in de winter? Wagen van 1991, dus nog geen oldie….Dan betaal je toch telkens een smak geld om hem terug in te schrijven voor de zomer?

0
                                15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 1,224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.