Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie

• Kris Deboeck
    Deelnemer

sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 1,224)
      • Ben de wagen gaan bekijken toen hij nog geadverteerd stond als ’83. Is inderdaad een omgebouwde targa.

voor iemand die een cayman zoekt…. 14tkm bij opc valencia met approved garantie.
          http://www.coches.net/porsche-cayman-27-3p-gasolina-2007-en-valencia-29449239-covo.aspx

Nieuwe motor bij rs motors! Voor 20k mag het wel nieuw zijn!

euh, ruilmotor is dat dan eentje met veel meer km’s of is dat een nieuwe (zou me verwonderen voor slecht 20k). Heeft die dan een historiek?

Die 997 die mark heeft gepost lijkt me wel een heel goed koopje!

Wim

Eerste 911 cabrio van Porsche werd in 1982 gepresenteerd en in 1983 op de markt gebracht dacht ik. 😳

Dus eerdere modellen van cabrio zullen waarschijnlijk omgebouwde targa’s zijn.

@luchtgekoeld bestond in 81 al een cabrio?
                    Ik denk dat dit een omgebouwde is, best chassisnr controleren.

Iemand die een RSR (look) project heeft of gewoon een dikke set velgen onder zijn oldie wil: BBS E50 8)

Inderdaad, ik heb de advertentie op Kapaza ook gezien. Volgens mij is het deze van (ex?) Kimbo. Even rondgekeken op het forum en vermoedelijk teruggevonden onder de hoofding :

Porsche 996 Car 4 cabrio manueel 1 maand 3 weken geleden

Verkoop niet doorgegaan… of koper wil er snel terug vanaf???

Is dit geen bekende 😉 ?

Ik dacht deze recentelijk te koop aangeboden gezien te hebben op dit forum :

Carrera 4 Cabriolet

Volgens forum-draadje was de wagen verkocht ; geen idee of het de nieuwe eigenaar is die de wagen (opnieuw, om welke reden dan ook) aanbiedt, of dat de verkoop uiteindelijk toch niet is doorgegaan ?

Geen BIV te betalen als de wagen op dezelfde eigenaar blijft staan. Hij heeft groot gelijk, onze staatsmannen zijn al gretig genoeg. :bounce:

neen, dit onderwerp over herinschrijven is al langsgeweest

schrijft hem uit in de winter? Wagen van 1991, dus nog geen oldie….Dan betaal je toch telkens een smak geld om hem terug in te schrijven voor de zomer?

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 1,224)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.