Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie
  • sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 1,224)
    • als de motor tikt, is die dan volledig om zeep? dan is het idd een dure aankoop als je weet wat het kost om er een nieuwe in te laten steken hé
      al bij al is het een knappe *luv

@ Gijsbeer, ga eens langs bij DML motors, ik denk dat je niet teleurgesteld zal zijn, zinkstraat te 1500 Halle. Je zou versteld zijn van hoeveel hij er weet staan. Bovendien kent hij die auto’s van binnen en van buiten. :salut:

Motor tikt als hij warm is!!!

:popcorn:

http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-997-carrera-cabrio-tiptronic-s-83016642.htm

is dat normaal? dat is toch een weggeefprijs? :think:

gijsbeer, idd ergens zal hij op jou staan wachten :driver:
              al had ik de 3.2 die je had nooit weggedaan, das nog de pure Porsche als je t’mij vraagt :happydance:
              de nieuwere hebben mss meer power maar daar doe ik de mijne nooit voor weg, de basic looks, power en sound van de G serie hebben men hart gestolen :first:

Ik zou al blij zijn een 964 naar mijn zin te vinden… Dat wil zeggen in de eerste plaats een C2, en handgeschakeld. Ok, dat open dak en die airco hebben ze bijna allemaal, hoeft voor mij ook niet, maar daar zou ik ze niet voor laten staan. En dan de leeftijd… als ik daar ook nog op moet filteren zal ik er één gevonden hebben wanneer ik reeds te oud ben om er nog mee te rijden :sleep: Ik zou echt geen jaar of meer kunnen wachten terwijl er een juweel in de garage klaar zou staan. :driver:
                Ondertussen is de 3,2 iets meer dan een maand weg, en tot nu toe nog maar één keer het ‘dat is ém’ gevoel gehad. Maar helaas, het mocht niet zijn, ook al had ik de aankoop per sms bevestigd…
                Ondertussen zie ik hier en daar trotse bezitters hun baby buiten halen, extra verwennen en hun eerste ritjes doen… :mrgreen:
                En dan ben ik gezond jaloers! Maar ik wacht, en neem geen overhaaste beslissing. Ergens staat ze, we moeten elkaar alleen nog vinden 😉

[quote=”dirk l” post=163835]Het is toch opvallend dat nu de eerste 964’ers het old timer statuut bereikt hebben de vraagprijzen de pan uit swingen :what:[/quote]

voor een 964 is de taks 1500 en de biv nog eens 1500
                  een 89er tov een 93er is dus in het begin al 3000 goedkoper uit en na 4jaar nog eens 4500 (taks) , das 7500 in totaal, dusja dan kan je meer vragen voor een oudere…

alleen voor SERIEUZE AMATEURS :happy: :happy: :happy:

Wim

Kun je wel zeggen, maar heb toch mijn twijfels :mrgreen:

de prijs weet ik niet, weet wel dat hij goed onderhouden is, zou zeggen ga eens kijken en doe een bod en wie weet 😎

[quote=”RODONDO” post=163875][quote=”vankerchove” post=161139]http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=245409551&asrc=st

Kameraad van mij verkoopt zen 997 c2 met GT3 kit op en slechts 54 000 km
                          en dit voor een prijs van 36 500 euro, koopje :lol:[/quote]

Ziet er op foto niet verkeerd uit, maar 36500 euro voor een exemplaar van 12/2004…. valt er volgens jou wat aan de prijs te doen ? (kwestie van uw vriend zijn tijd niet te verprutsen.. en de mijne.. 😉 )[/quote]

[quote=”vankerchove” post=161139]http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=245409551&asrc=st

Kameraad van mij verkoopt zen 997 c2 met GT3 kit op en slechts 54 000 km
                            en dit voor een prijs van 36 500 euro, koopje :lol:[/quote]

Ziet er op foto niet verkeerd uit, maar 36500 euro voor een exemplaar van 12/2004…. valt er volgens jou wat aan de prijs te doen ? (kwestie van uw vriend zijn tijd niet te verprutsen.. en de mijne.. 😉 )

Vreemde manier van adverteren, wat win je daar nu me?

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?smid=SJ-SM-DP-S&id=247877524

Das wel een zware gok volgens mij. Na het aanpassen van de BIV beweegt het ook al een hele tijd op het gebied van de wegentaks… tot nu toe enkel nog geruchten maar de kans dat ze het gaan aanpakken is groot.
                                Hebben het al eens van 20 naar 25jaar gebracht…

Als je een vroege 993 koopt moe je nog meer dan 5 jaar “wachten”. Kan je ondertussen wel van geniete natuurlijk. Zelfde voor de laatste 964’s uiteraard

Puur als investering zou ik het zeker niet doen. Als extra argument om een 993 te kopen eventueel wel bruikbaar 😉

Investeren in een auto is niet verstandig volgens mij.
                                  Je weet nooit wat de toekomst brengt.
                                  De oude diesels zijn ze nu al stilaan verboden aant geraken :bounce:
                                  Plus dat de jongere generaties mensen veel minder auto minded zijn volgens mij.

15 reacties aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 1,224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.