Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3
- Dit onderwerp bevat 1,224 reacties, 156 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 8 maanden geleden door
icepo.
-
MakerDiscussie
-
24 november 2013 om 19:51
sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.
-
MakerDiscussie
-
[quote=”de_koen” post=163033]die blauwe met turbo blok heeft 3.6 350pk op de papieren staan dus makkelijk legaal in te voeren en correct te verzekeren.[/quote]
Koen, ken je de wagen of heb je contact gehad dat je dat weet?
die blauwe met turbo blok heeft 3.6 350pk op de papieren staan dus makkelijk legaal in te voeren en correct te verzekeren.
Risico zit niet in het door de keuring krijgen maar met je verzekering.
Wagens na 67 hebben in principe een gelijkvormigheidsattest en moeten daaraan voldoen. Hee leuk als je met een zwaardere motor door de keuring geraakt als oldtimer tot je er iets serieus mee voorhebt en de verzekering erachter komt…
[quote=”WES-RS” post=162906]En wat als de wetgeving plots moest veranderen omtrent oldtimers?
Dan sta je daar met een wagen die de weg niet meer op mag. Duur risico… :think:[/quote]weinig risico aan, er zijn genoeg achterpoortjes om te homologeren… (” via mijn weg” rijdt er momenteel een golf 1 met een 1.8T 20V 220pk van een audi TT en een bmw e28 520i met e34 3.8 M5 350pk motor, beiden met correcte inschrijving!!)
of verkopen naar buitenland
of in het slechtste geval ; een 911 is nogal wat waard in onderdelen[quote=”WES-RS” post=162906]En wat als de wetgeving plots moest veranderen omtrent oldtimers?
Dan sta je daar met een wagen die de weg niet meer op mag. Duur risico… :think:[/quote]Soms mag je ook niet té hard nadenken. Je hebt uiteraard een punt maar als we altijd van ‘wat als’ moeten uit gaan ontnemen we onszelf vaak een stuk van het plezier. Je kan je ook de vraag stellen: wat als ik over 3 maanden ongeneeslijk ziek word?
En wat als de wetgeving plots moest veranderen omtrent oldtimers?
Dan sta je daar met een wagen die de weg niet meer op mag. Duur risico… :think:[quote=”de_koen” post=162904]enkel als oldtimer[/quote]
Ja dat verwachtte ik al wel maar daar kan ik nog mee leven…
Zou je dit ding zonder problemen door de keuring krijgen in België?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/porsche/m788587162-porsche-911-3-6-carrera-coupe-1988-blauw-turbo-ca-380-pk.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr15500 is meeneemprijs bij Kovi Cars. :think:
Had hem ook al zien staan, maar kzal wel ff verder rijden met m’n Boxster. :driver:Iemand die deze kent? http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/perfecte-carrera-weinig-km-s-183772844.html
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.